قیمت دلار وارد کانال 31 هزار تومانی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معامله گران ارزی نسبت به مذاکرات برجام امیدواری کمی دارند و از روزهای گذشته به دقت اخبار نشست شورای حکام را دنبال می‌کنند. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز گذشته 500 تومان دیگری افزایش پیدا کرده و به مرز 31 هزار و 350 تومان رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 0.07 درصد بیشتر شده و در محدوده 28 هزار و 500 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شب گذشته آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، خیال معامله گران ارزی را به نوعی راحت و اعلام کرد که پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا در مورد احیای برجام، باعث خواهد شد تا توافق برجام در کوتاه مدت حاصل نشود. علاوه بر نظر بلینکن، سخنان وزیر امور خارجه آمریکا نیز به تشنج بیشتر وضعیت بازار ارز دامن زد. به گفته این مقام مسئول آمریکایی، پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا برای احیای برجام، «گامی رو به عقب» است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شایعه‌ای که به رشد قیمت دلار دامن زد

برخی از رسانه‌ها امروز خبر از استعفای رابرت مالی، نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، را اعلام کردند. البته چند ساعت بعد مشخص شد که این خبر کذب بوده است. با این حال این موضوع هم جو روانی بازار ارز را بیش از پیش تحت تاثیر قرار داد و باعث شد دلار مرزهای بالای قیمتی را حفظ کند. در واقع انتشار همین شایعه کافی بود تا معامله گران ارزی تصور کنند که مشکل طرف آمریکایی با ایران جدی است و مانع اساسی بر سر راه توافق هسته‌ای قرار دارد.

امروز نرخ پوند و یورو نیز صعودی بود. قیمت پوند نسبت به روز قبل 731 تومان بالاتر رفت و به مرز 36 هزار و 729 تومانی رسید. نرخ یورو در مقایسه با دیروز 548 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 31 هزار و 842 تومان قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز