قیمت دلار عقب گرد کرد و 70 تومان ارزان شد

لست سکند

گزارش های منتشر شده از بازار غیررسمی ارز در رسانه ها حکایت از آن دارد که قیمت دلار امروز – دوشنبه 24 شهریورماه 1399 – بعد از حدود دو هفته افزایش متوالی به شیب کاهش قیمت افتاده است.

به گزارش کاماپرس، پیش بینی آن دسته از فعالان بازار ارز که معتقد بودند قیمت دلار در کانال حساس 26 هزار تومانی عقب گرد می کند امروز دوشنبه 24 شهریورماه 1399 تا حدودی به حقیقت پیوست و قیمت این ارز امروز نه تنها به روند پرشتاب خود ادامه نداد بلکه به شیب سقوط افتاد و تا لحظه تنظیم این خبر 70 تومان از قیمت ابتدایی معاملات خود را از دست داد.

البته نرخ این ارز پرتقاضا کماکان در کانال 26 هزار تومانی جایگاه تثبیت شده ای دارد چنان که بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز با وجود  کاهش ۰.۲۷ درصدی، از ۲۶,۷۰۰ (بیست و شش هزار و هفتصد ) تومان به ۲۶,۶۳۰ (بیست و شش هزار و ششصد و سی) تومان رسیده است و بنابراین هنوز تا رسیدن به کف کانال 26 هزار تومانی فاصله زیادی دارد.

دلار صرافی ملی برخلاف دلار بازار آزاد حرکت کرد

همچنین در بازار امروز یورو نسبت به روز قبل ، با ۳۷ تومان افزایش، ۳۱,۶۵۲ (سی و یک هزار و ششصد و پنجاه و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

به علاوه پوند، امروز به ۳۴,۲۱۰ (سی و چهار هزار و دویست و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

همچنین لیر ترکیه با کاهش ۰.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۵۹۸ (سه هزار و پانصد و نود و هشت ) تومان معامله شد.

بازارساز بازار ارزی امروز اندکی بر نرخ دلار افزود و به این ترتیب در صرافی بانک ملی قیمت خرید دلار آمریکا 23,490(بیست و سه هزار و چهارصد و نود تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 23,590(بیست و سه هزار و پانصد و نود تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 27,690(بیست و هفت هزار و ششصد و نود تومان) و قیمت فروش یورو 27,790(بیست و هفت هزار و هفتصد و نود تومان) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز