قیمت دلار عقب نشینی کرد/ نرخ پوند و یورو بالا رفت

بازار ارز امروز هم شاهد کاهش قیمت بود. قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.18 درصد کم شد و به مرز 32 هزار و 790 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 28 هزار و 810 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعات موجود در شرایط کنونی نه بازارساز و نه فعالان ارزی حاضر نیستند مواضع خود را ترک کنند. این کشاکش بین دو گروه افزایشی‌ها و معامله گران باعث خواهد شد تا دلار در دامه 32 هزار و 200 تا 33 هزار و 300 تومانی نوسان کند و تناوب قیمتی آن از محدوده مذکور بیشتر نشود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چشم انداز قیمت دلار و بازار ارز

بازار هنوز نتوانسته مرز 33 هزار تومان را پشت سر بگذارد. از طرفی بازارساز با هر حجم عرضه‌ای این امکان را نداشته نرخ دلار را به پایین 32 هزار و 600 تومان بکشاند. نوسان گیران خارج گود به انتظار کاهش قدرت بازارساز نشسته‌اند. در واقع این گروه معتقدند در صورتی که قدرت بازارساز به مرور کم شود، قیمت دلار به تدریج در مسیر صعودی قرار خواهد گرفت. در صورتی نرخ دلار کم خواهد شد و کاهشی‌های بازار قدر خواهند گرفت که اوضاع کشور بهبود پیدا کند و تکلیف برجام مشخص شود. در چنین حالتی می‌توان انتظار ریزش بیشتر نرخ دلار را داشت و این موضوع دور از ذهن نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو در مسیر افزایشی قرار گرفت. نرخ پوند نسبت به روز قبل 857 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 38 هزار و 26 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 535 تومان رشد داشت و به کانال 32 هزار و 925 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز