قیمت دلار در شیب ارزانی افتاد

لست سکند

امروز (31 تیرماه ) قیمت دلار با افت قیمت در صرافی های بانکی و بازار آزاد مواجه شد و در شیب ارزانی افتاد.

به گزارش کاماپرس، درحالی که طی چند هفته اخیر هر روز شاهد رشد نرخ ارز بودیم و پیش بینی می شد که در این هفته ارز وارد کانال 26 هزار تومان شود اما امروز قیمت دلار با کاهش 2 هزار تومانی در صرافی‌های بانکی به ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان رسید، نرخ خرید دلار هم ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان شد.
افت نرخ دلار فقط مربوط به صرافی های بانکی نبود و در بازار آزاد هم قیمت ها کاهش یافت و هم‌اکنون در بازار آزاد دلار 21 هزار و 900 تومان معامله می شود و حتی پیش بینی می شود که در ساعات آتی قیمت ارز در بازار کاهش بیشتری داشته باشد، البته کاهش قیمت دلار در بازار در حالی است که بازار طلا و سکه  نیز به تغییر قیمت ارز واکنش نشان داده و نوسانات نزولی داشته اند.
طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش 1500 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 600 تومان اعلام شده است، قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 22 هزار و 900 تومان درج شده است.

کاهش قیمت ارز در روزهای آتی

به گزارش تسنیم، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است.
امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو در این صرافی‌ها 700 تومان اختلاف داشت برهمین اساس فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور 97 در انتظار بازار باشد.
بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز هم مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

راز آسمان پایتخت

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز