قیمت دلار روز 31 اردیبهشت 1401/ ایست نرخ ارز

لست سکند

قیمت دلار در کانال 30 هزار تومانی تثبیت شده، اما همچنان فرصت عبور از محدوده مذکور را پیدا نکرده است. امروز قیمت دلار بازار متشکل نسبت به دو روز قبل کاهش 0.04 درصدی داشت و به مرز 25 هزار و 509 تومان رسید. به نظر برجسته شدن مذاکرات برجام باعث شده تا برخی معامله گران نسبت به این موضوع حساس شوند و نرخ دلار را کاهشی برآورد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه پتانسیل بازار ارز برای صعود نرخ دلار صعودی است، اما برخی نظر مخالف دارند. باز هم اظهارات مقامات مسئول درباره امکان شروع مذاکرات برجام و به نتیجه رسیدن آن باعث شده تا قیمت دلار در محدوده کنونی متوقف شود و تغییر چندانی نداشته باشد. اخیرا رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعلام کرده که ایران درباره مذاکرات برجام و مسائل پیرامون آن کاملا جدی است. گروسی بیان کرده که اکنون آژانس انرژی اتمی درباره برخی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران منتظر پاسخ بوده و این جریان را بررسی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تلاش برای مذاکرات برجام و کاهش قیمت دلار

با توجه به شرایط یادشده، گویا مقامات مسئول حاضر در مذاکره وین خواهان اتمام این مذاکره و توافق مناسب هستند. در این خصوص هم همه طرف‌های حاضر در مذاکره تلاش می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت پوند و یورو در مدار صعودی قرار گرفت. نرخ یورو نسبت به دو روز پیش 1 درصد بالا رفت و 32 هزار و 310 تومان شد. قیمت پوند هم در مقایسه با پنج شنبه قبل یک درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 38 هزار و 420 تومانی رسید.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با ارز رسمی تایلند

پول ملی کشور تایلند، بات نام دارد. این پول در بازار ارز کشور، با رشد 11 تومانی نسبت به دو روز قبل، در محدوده 882 تومانی قرار گرفت. بنابر اطلاعات بازار مبادات ارزی، نسبت دلار به بات تایلند 34.45 واحد است. اگر فردی خواهان مبادله یک دلار آمریکا با این ارز باشد، تقریبا 34 بات دریافت خواهد کرد.

نمودار زیر از شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز گرفته شده و شامل تحولات جامع سالیانه بات است؛

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز