قیمت دلار روز 3 شهریور 1401/ بازار ارز در سایه ابهام و انتظار

دلار همچنان پشت محدوده 29 هزار و 500 تومانی نوسان دارد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.3 درصد بیشتر شد و در محدوده 29 هزار و 370 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 1.01 درصد بالا رفت و به مرز 27 هزار و 702 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز دلار نتوانسته به کانال‌های پایین قیمتی برود و هنوز اخبار جدید و مهمی از برجام مخابره نشده که روی کاهش اساسی این نرخ ارز موثر باشد. از طرفی به دلیل جو روانی حاکم بر بازار و محتاط شدن معامله گران، دلار امکان پیشروی به سمت کانال‌های بالای قیمتی را ندارد. به عقید تحلیلگران فنی، در صورتی نرخ دلار صعود پیدا خواهد کرد که از مرز 29 هزار و 500 تومانی عبور کند. هر چند دلار تاکنون نتوانسته این محدوده قیمتی را پشت سر بگذارد اما صعودی‌ها بازار در تلاش هستند مانع از کاهش قیمت بیشتر دلار بشوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار منتظر اخبار جدید مذاکرات

از لحاظ فنی، نرخ دلار در صورتی کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد که تا مرز 28 هزار و 800 تومانی کاهش پیدا کند. در غیر این صورت نمی‌توان نسبت به افت مداوم نرخ این ارز خارجی چندان امیدوار بود. شب گذشته خبری مبنی بر پاسخگویی آمریکا درباره پیشنهادات ایران منتشر شد که برخی مقامات مسئول این موضوع را تایید کردند. حال معامله گران و فعالان بازار به شدت منتظر اعلام نتایج و آینده مذاکرات برجام و توافق وین هستند.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار صعودی قرار گرفت. نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.7 درصد بیشتر شد و به مرز 35 هزار و 50 تومان رسید. قیمت یورو در مقایسه با دیروز 0.5 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 29 هزار و 270 تومانی معامله شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز