قیمت دلار روز 2 شهریور 1401/ دامنه نوسان نرخ ارز کاهش پیدا کرد

دلار مدام در کانال 29 هزار دلاری نوسان دارد اما هنوز نتوانسته این کانال را به سمت مرزهای بالاتر یا پایین‌تر قیمتی بشکند. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.51 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 180 تومان رسیده است. اما نرخ دلار بازار متشکل امروز در مقایسه با دیروز 1.47 درصد بالاتر رفته و در محدوده 27 هزار و 392 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی فعالان و کارشناسان بازار ارز معتقدند اخبار سیاسی مختلف موجب شده تا قیمت دلار مدام در حال رفت و برگشت باشد. البته دامنه نوسان این ارز نسبت به چند روز گذشته کمتر شده است. به نظر گروهی از فعالان بازار ارز سطح احتیاط در این بازار بیشتر شده و میزان هیجان در معاملات نیز در مدار نزولی قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظرات فنی درباره آینده قیمت دلار

در صورتی که قیمت دلار کاهش بیشتری داشته باشد، امکان نزول آن تا محدوده 28 هزار و 800 تومانی وجود دارد. اما اگر خبر یا اهرمی موجب صعود نرخ دلار شود و نرخ این ارز از سد مقاومتی 29 هزار و 800 تومان عبور کند، احتمال بیشتر شدن قیمت دلار دور از انتظار نخواهد بود. ظهر روز گذشته قیمت دلار حتی به پایین محدوده 29 هزار و 100 تومانی رسید، اما بلافاصله خریداران بیشتری در بازار حاضر شده و مجددا به رشد نرخ این ارز پرطرفدار کمک کردند.

امروز نرخ پوند و یورو همانند قیمت دلار در مدار صعودی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.2 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 34 هزار و 790 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو نیز در مقایسه با دیروز 0.2 درصد بالا رفت و به مرز 29 هزار و 130 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز