قیمت دلار روز 27 مرداد 1401/ بازار ارز در ثبات به سر می برد

دلار بالاخره بعد از چند روز نزول مداوم قیمتی، امروز صعود پیدا کرد. در حال حاضر قیمت دلار نسبت به دیروز 0.2 درصد بیشتر شده و در محدوده 29 هزار و 900 تومانی قرار دارد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.03 درصد کم شده و در محدوده 27 هزار و 915 تومانی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها به دلیل انتشار اخبار مذاکرات برجام، بازار ارز شرایط آرامی دارد. اکنون به گفته طرف اروپایی، سران کشورهای اروپا و آمریکا در حال بررسی پاسخ ایران درباره بسته پیشنهادات اروپا هستند و پاسخگویی به این موضوع زمان می‌برد. بنابراین اخبار جدید و قابل توجهی به بازار ارز مخابره نمی‌شود و تعادل نسبی در این بخش برقرار شده است. به گفته کامران سلطانی‌زاده، دبیر کانون صرافان، این روزها همه معامله گران ارزی تماشاچی هستند و خرید و فروش چندانی در بازار ندارند. قیمت دلار روز گذشته به رکورد جدید کف قیمتی سه ماهه قبل رسید. اکنون نیز در میانه کانال 29 هزار تومانی نوسان دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طرح افزایشی‌ها برای افزایش قیمت دلار شکست خورد؟

با وجود اینکه معامله گران افزایشی به شدت در زمینه پررنگ کردن اخبار منفی برجام و تقویت سیگنال‌های منفی تلاش کردند، اما نرخ دلار به سمت کانال‌های بالاتر حرکت نکرد. سلطانی‌زاده بر این موضوع تاکید کرده که دیگر خبری از رفتارهای هیجانی بازار ارز نیست و دیگر کسی از این بخش سراغ نمی‌گیرد.

امروز نرخ یورو مانند دلار رفتار کرد اما قیمت پوند کاهش پیدا کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به روز قبل 0.1 درصد بالا رفت و به مرز 30 هزار و 470 تومانی رسید. اما نرخ پوند در مقایسه با دیروز 0.2 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 36 هزار و 440 تومانی معامله شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز