قیمت دلار روز 18 تیر 1401/ وضعیت بازار ارز پایدار شد

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد به دلیل تعطیلات و کم بودن حجم معاملات، تغییر چندانی را در روز جاری تجربه نکرد. اما نرخ دلار بازار متشکل نسبت به دو روز قبل 0.09 درصد افزایش پیدا کرد و 27 هزار و 744 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، راکد بودن بازار امروز به دلیل کمبود تعداد معاملات است. برخی از معامله گران معتقدند بعد از سپری شدن تعطیلات، نرخ دلار افزایشی خواهد شد. به اعتقاد این گروه از معامله گران، طرف‌های غربی حداقل در شرایط کنونی حاضر نیستند پیشنهاد تازه‌ای مطرح کنند. طرف ایرانی نیز در مذاکرات دوحه حاضر به قبول پیشنهادات قبلی نشد و بنابراین دلیلی برای توافق برجام و توقف یا کاهش نرخ دلار وجود ندارد. روز جمعه وزارت خارجه آمریکا یا صدور بیانیه‌ای از ایران خواست تا خواسته‌های اضافه را کنار گذاشته و با متن توافق در دسترس موافقت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون جو ایجاد شده درباره توافق برجام و سیاست‌های جدید نهاد بازارساز در رابطه با کنترل نرخ ارز باعث توقف نرخ دلار شده است. به همین دلیل یک گروه از معامله گران انتظار افزایش نرخ دلار بعد از تعطیلات را دارند. در حالی که گروهی دیگر با اشاره به رفتارهای اخیر نهاد بازارساز معتقدند نرخ دلار متوقف شده و در این سطوح باقی می‌ماند و دلیلی برای ادامه رشد نرخ این ارز خارجی نیست.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت پوند و یورو بازار آزاد هم بدون هیچ تغییری نسبت به پنج شنبه قبل، به ترتیب در محدوده 38 هزار و 20 تومان و 32 هزار و 190 تومان معامله شد.

اطلاعات عمومی:

زمان مناسب برای ورود به بازار رمزارزها کدام است؟

افرادی که به قصد کسب سود به بازار رمزارزهای وارد می‌شوند باید از زمان ورود به بازار اطلاعات کافی داشته باشند. این تعیین زمان مستلزم این است که متقاضیان اطلاعات پایه‌ای کافی و درستی درباره بازار رمزارزها داشته و تحلیل شخصی انجام دهند تا به موقع در این بخش سرمایه گذاری کرده و از آن خارج شوند و سرانجام سود کسب کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز