قیمت دلار روز 1 خردادماه 1401/ مقاومت نرخ ارز در کانال 30 هزار تومانی

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد امروز هم نسبت به روز قبل 0.1 درصد کمتر شده و به مرز 30 هزار و 480 تومان رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز گذشته 0.43 درصد بالاتر رفته و در محدوده 25 هزار و 608 تومان قرار دارد. با اینکه قیمت دلار معاملات پشت خطی روز گذشته بالاتر از مرز مقاومتی قرار گرفت، اما امروز نرخ این ارز خارجی باز هم کاهشی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ازدیدگاه کارشناسان بازار ارز، معامله گران ارزی هنوز هم نسبت به مذاکرات برجام حساس هستند و هر اتفاقی که در این زمینه رخ می‌دهد، توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند. یکی از دلایل عمده کاهش جزئی قیمت دلار در روز جاری و روزهای اخیر به این موضوع برمی‌گردد. در صورتی که قیمت دلار باز هم کاهش پیدا کند، احتمال نزول بیشتر نرخ این ارز خارجی وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ریشه کاهش قیمت دلار در مذاکرات برجام؟!

روسیه به رغم شایعات و مسائل شکل گرفته، اعلام کرده که همچنان از تداوم مذاکرات برجام و انجام توافق حمایت می‌کند. اخیرا وزیر خارجه روسیه بر تداوم حمایت مسکو به منظور دستیابی یک توافق عادلانه در راستای منافع و طالبات طرف‌های ایرانی تاکید کرده است.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون قیمت پوند و یورو هم در مدار کاهشی قرار دارند. قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.1 درصد کم شده و به مرز 32 هزار و 290 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با دیروز 0.1 درصد کاهش پیدا کرد و 38 هزار و 400 تومان شد.

اطلاعات عمومی:

ارز رسمی مالزی را بشناسید

رینگیت پول رسمی کشور مالزی است که با نماد اختصاری ام وای آر شناخته می‌شود. هم اکنون نرخ این ارز در بازار داخلی به 7 هزار و 20 تومان می‌رسد. در حال حاضر نسبت ارزی دلار به رینگیت مالزی به 4.39 واحد می‌رسد. در واقع معامله گران می‌توانند هر یک دلار را با 4 رینگیت مبادله کنند.

نمودار زیر تحولات جامع یکساله رینگیت مالزی را به نمایش گذاشته است؛

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز