قیمت دلار در کانال 27 هزار تومانی تثبیت شد؟

امروز دلار بازار آزاد با کاهش 0.18 درصدی که نسبت به روز قبل داشت به مرز 27 هزار و 470 تومانی رسید و کاملا در این کانال قیمتی جا خوش کرد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته 39 تومان بالا رفت و در مرز 25 هزار و 97 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران ارزی علت عمده افت نرخ دلار را نبود جریان معاملات مناسب و حضور خریداران قوی دانسته‌اند. ضمن اینکه سقوط قیمت دلار هرات به پایین کانال 27 هزار تومانی هم به این مسئله دامن زد. با این وجود خبرهای پراکنده درباره توافق برجام نیز بی‌تاثیر نبوده و باعث کاهش قیمت جزئی در تمام بازارهای مالی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی معامله گران عنوان کرده‌اند که نرخ دلار از مرز 27 هزار و 400 تومانی پایین نمی‌رود و در این قیمت دلار با یک مقاومت عمده‌ای روبرو است. اما عده‌ای از معامله گران معتقدند که همه چیز در بازار ارز به نفع کاهش قیمت دلار است و احتمال نزول بیشتر نرخ این ارز خارجی وجود دارد.

شرایط بازار ارز کاملا در اختیار اخبار برجام است

دلار تحت تاثیر اخبار برجام از آخرین روز هفته گذشته فاز نزولی داشت. اکنون هم عمده معامله گران بازار به دور از کاهش و افزایش‌های این بخش، منتظر دور بعدی مذاکرات هستند. چون به گفته خیلی از صاحبنظران و مقامات حاضر در مذاکرات وین، این دور از گفت و گوها سرنوشت نهایی توافق را تعیین خواهد کرد.

امروز نرخ یورو هم مانند دلار کاهشی بود. قیمت این ارز نسبت به روز قبل 58 تومان کم شد و به مرز 30 هزار و 797 تومانی رسید. اما نرخ پوند 35 تومان در مقایسه با روز گذشته افزایش قیمت داشت و در محدوده 37 هزار و 201 تومانی قرار گرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز