قیمت دلار در آستانه سفر مدیر کل آژانس انرژی اتمی

قیمت دلار نسبت به روز گذشته 56 تومان کم شد و به محدوده 27 هزار و 937 تومانی رسید. با وجود این کاهش قیمت، معامله گران معتقدند که این کاهش قیمت گذرا است. به گفته تحلیلگران بازار ارز، کف بازار دلار در کوتاه مدت حدودا 28 هزار و 200 تومان و سقف آن هم 28 هزار و 800 تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات موجود قرار است مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی طی روزهای آینده به ایران سفری داشته باشد. در چنین شرایطی معامله گران ترجیح می‌دهند تا خرید و فروش ارزی کمتری انجام دهند. بنابراین انتظار می‌رود با توجه به این مسائل دامنه نوسانات ارزی طی چند روز آینده کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

اما شب گذشته یکسری اخبار منتشر شده درباره فعالیت هسته‌ای ایران در سایت کرج باعث شد تا قیمت دلار در معاملات پشت خطی اوج بگیرد و هیجانات بازار بالا رود. پررنگ شدن این شایعات باعث شد تا بعضی معامله گران به سرعت دامنه خریدهای خود را افزایش دهند و در نتیجه آن قیمت این ارز خارجی را به مرز 28 هزار و 300 تومانی برسانند. اما برخلاف انتظارات معامله گران، این هیجانات خیلی زود فروکش کرد و حتی قیمت دلار به کانال 27 هزار تومانی بازگشت.

نظر تحلیلگران درباره قیمت آینده دلار

تحلیلگران فنی بازار ارز معتقدند که برای رشد معنادار قیمت دلار باید نرخ درهم به محدوده 7 هزار و 800 تومانی برسد. در این صورت جهش نرخ دلار آسان خواهد بود. در حال حاضر نرخ درهم در محدوده 7 هزار و 710 تومانی قرار دارد که نسبت به روز قبل 45 تومان بیشتر شده است.

طی روز جاری قیمت یورو نسبت به روز قبل 102 تومان بالا رفت و به مرز 32 هزار و 36 تومانی رسید. نرخ پوند نیز همانند یورو در مقایسه با دیروز 281 تومان افزایش داشت و در محدوده 38 هزار و 188 تومانی قرار گرفت.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز