قیمت جدیدترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

لست سکند

سامسونگ که در حال حاضر با تولید گوشی‌های هوشمند تاشو بخش دیگری از مصرف‌کنندگان بازار را هم به خود جذب کرده، ظاهرا توانسته یک قدم دیگر هم به تولید و عرضه گوشی موبایل هوشمند مجهز به نمایشگر رول شونده نزدیک شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با آنکه عرضه دقیق گوشی موبایل سامسونگ با نمایشگر رول شونده مشخص نیست ولی با انتشار تصاویری احتمالی از این نوع گوشی می‌توان سرنخ‌هایی از آن به‌دست آورد. احتمال دارد صفحه نمایشگر این محصول گسترش پیدا کند و صفحه پشتی را نیز پوشش دهد تا محتوا را بییننده در ابعاد بزرگ‌تری تماشا کند. بر اساس طرح‌های جدیدی که از این کمپانی منتشر شده، احتمالا این گوشی موبایل نسبت به گوشی‌های تاشو کوچک‌تر باشد ولی صفحه نمایش بزرگ‌تری را ارائه دهد. با این حال هر ساله سامسونگ هزاران پتنت از طرح احتمالی خود ثبت می‌کند که مشخص نیست سرانجام محصول نهایی به چه صورت خواهد بود. حتی احتمال دارد این کمپانی چنین محصولی را اصلا تولید و عرضه نکند!

باتوجه به تسلط نسبی سامسونگ بر بازار موبایل در ادامه سعی شده سه محصول جدید این کمپانی که فروردین امسال وارد بازار شدند معرفی و بررسی شوند.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 73 فایو جی

قیمت: 12 میلیون و 179 هزارتومان

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی مناسب، دوربین باکیفیت، پردازنده بهینه و نمایشگری مناسب اشاره کرد. از ضعف این محصول نیز شاید بتوان ساختار قاب پشت که جنس پلاستیکی دارد را نام برد. این گوشی سامسونگ به پردازنده کوالکام اس ام 7325 همچنین اسپندراگون هشت هسته‌ای تجهیز شده است. حافظه رم این گوشی موبایل 8 گیگابایتی است و صفحه نمایشی برابرا با 6.7 اینچ دارد. در قاب پشتی این گوشی موبایل جدید سامسونگ 4 دوربین تعبیه شده که به ترتیب 108، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی هستند. گفتنی است که این گوشی موبایل ظرفیتی برابر با 5 هزار میلی‌آمپر دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 33 فایو جی

قیمت: 7 میلیون و 699 هزارتومان

گلکسی آ 33 5جی نمایشگری سوپر امولد دارد که اندازه آن 6.4 اینچ است. دوربین سلفی که در وسط نمایشگر جلو قرار دارد 13 مگاپیکسل و 4 دوربین نیز در قاب پشتی این محصول قرار گرفته است که به ترتیب 5 مگاپیکسل ماکرو، 8 مگاپیکسل اولتراواید، 48 و 2 مگاپیکسل کیفیت دارند. این گوشی موبایل سامسونگ به  چیپست پردازنده 1280 تجهیز شده و رم آن با دو حافظه 6 و 8 گیگابایت عرضه می‌شود. این گوشی موبایل سامسونگ همچنین دارای باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر است.

گوشی موبایل گلکسی آ 13

قیمت: 6 میلیون و 100 هزارتومان

در بدنه این گوشی موبایل سامسونگ متریال پلاستیکی به کار برده شده که ضخامتی 8.8 میلی‌متری دارد همچنین فریم آن نیز پلاستیکی است  که سبب شده وزنی معادل با 195 گرم  داشته باشد. این محصول دارای نمایشگر تی اف تی ال سی دی که اندازه‌ای برابر با 6.6 اینچ دارد و نرخ نوسازی آن 60 هرتزی با روزلوشن فول اچ دی است. چهار دوربین در قاب پشتی این محصول تعبیه شده که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض آن 5 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و دوربین دیگر آن 2 مگاپیکسل کیفیت دارد. پردازنده این محصول سامسونگ اگزینوس 850 که سیستم عامل آن اندروید 12 است . گفتنی است که این گوشی موبایل جدید سامسونگ دارای باتری 5 هزار میلی‌آمپری است و شارژ سیمی 25 واتی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز