قیمت تور کربلا نوروز 1403 چقدر است؟ + (ارزانترین تور نوروز کربلا)

تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر به دنبال یک سفر نوروزی متفاوت با حس و حال معنوی به یکی از شهرهای زیارتی هستید، تور نوروز کربلا با توجه به قرارگیری حرم امام حسین (ع) در این شهر، نزدیکی به ایران و قیمت‌های مناسب، گزینه ایده‌آلی برای شما است.

به گزارش کاماپرس، سفر به کربلا با توجه به اهمیت این شهر از نظر زیارتی و مذهبی برای شیعیان و به ویژه مسافران ایرانی، بسیار ارزشمند است. به طوری که بسیاری از خانواده‌ها برای تعطیلات بهار به دنبال ارزانترین تور نوروزی کربلا هستند که در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار باشد. با رزرو ارزانترین تور نوروزی کربلا می‌توانید با کم‌ترین هزینه، تعطیلات سال نو را در یکی از بهترین نقاط جهان سپری کنید. اگر قصد رزرو تور نوروز کربلا را دارید، این گزارش در ادامه به بررسی قیمت تور کربلا نوروز 1403 و معرفی ارزانترین تور نوروزی کربلا می‌پردازد.

چرا رزرو تور نوروزی کربلا؟

کربلا یکی از شهرهای زیارتی مهم در سراسر جهان است که در کشور عراق و در فاصله 85 کیلومتری با شهر بغداد قرار دارد. با توجه به قرارگیری مکان‌های زیارتی مهم از جمله حرم حضرت امام حسین و حضرت اباعبدالله، سالیانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهانی برای زیارت راهی این شهر می‌شوند. رزرو تور نوروزی کربلا  با توجه به هم مرز بودن کشور عراق با ایران و پایین بودن هزینه‌های سفر و امکان سفر با ارزانترین تور نوروزی کربلا ، سفر به این شهر یکی از انتخاب‌های جدید و متفاوت برای تعطیلات نوروز است.

از طرفی با توجه به آب و هوای گرم و خشک کربلا، بهترین زمان سفر به این شهر از نظر آب و هوایی، فصل بهار و تعطیلات نوروز است. در این ایام کربلا در مقایسه با زمان‌های دیگر مانند اربعین تا حدودی خلوت‌تر بوده و شما می‌توانید با فراغ بال در آب و هوایی معتدل به این شهر سفر کنید. ضمن این‌که تور کربلا نوروز 1403 با ایام ماه رمضان مصادف شده و حال و هوای معنوی سفر را دو چندان می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در کربلا از کجا زیارت کنیم؟

مهم‌ترین مکان‌های زیارتی کربلا بین‌الحرمین و حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) است. اما کربلا مکان‌های زیارتی دیگری نیز دارد که در تور نوروزی کربلا می‌توانید به زیارت آن‌ها بروید. از جمله این مکان‌ها می‌توان به تل زینبیه، حرم حر بن یزید ریاحی، مزار طفلان مسلم، مزار عون بن عبدالله، خیمه‌گاه امام حسین (ع)، مقام حضرت مهدی (عج) و مرقد شهدای کربلا اشاره کرد.

هزینه‌ رزرو تور نوروز کربلا چقدر است؟

هزینه‌های سفر به کربلا در بهار امسال با توجه به مولفه‌های متعددی از جمله قیمت تور کربلا نوروز 1403 ، زمینی یا هوایی بودن سفر، هزینه‌های خورد و خوراک، نوع هتل یا اقامتگاه و تعداد روزهای تور و همچنین آژانسی که تور کربلا را از آن رزرو می‌کنید، بستگی دارد. از این رو بهتر است پیش از اقدام به رزرو تور کمی درباره آژانس‌های مسافرتی و پکیج‌های آن‌ها تحقیق کنید تا علاوه بر رزرو ارزانترین تور نوروزی کربلا ، توری را رزرو کنید که کیفیت و خدمات مناسبی نیز دارد.

ارزانترین تور نوروز کربلا را از کجا رزرو کنیم؟

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، آژانس‌های مسافرتی مختلف، پکیج‌های متنوعی از تور نوروزی کربلا را ارائه می‌کنند. شرکت علم سبز به عنوان بهترین مجری مستقیم تورهای کربلا، برنامه ویژه‌ای را برای سال تحویل و نوروز در نظر گرفته و به ارائه تور نوروزی کربلا با بهترین قیمت می‌پردازد.

شما می‌توانید ضمن استعلام قیمت تور کربلا نوروز 1403 از سایت این مجموعه، ارزانترین تور نوروزی کربلا را رزرو کنید. تور نوروز کربلا علم سبز به صورت دو صورت هوایی و زمینی ارائه می‌شود. خدمات این تور شامل اقامت در هتل درجه یک، خدمات غذایی ایرانی همراه با میان ‌وعده، زیارت دوره مساجد مهم نجف و کربلا، سامرا و کاظمین، ترانسفر درون شهری، بیمه مسافرتی و غیره اشاره کرد.

علم سبز

مجموعه علم سبز به عنوان یکی از شرکت‌های زیارتی معتبر و با سابقه، با برخورداری از پرسنل مجرب و مجوزهای رسمی از سوی مراکز معتبر، به ارائه خدمات ویژه به مسافران و زائران کربلا می‌پردازد.

برای ثبت نام تور نوروز کربلای این مجموعه تنها کافی است به سایت رسمی علم سبز مراجعه کرده و ضمن انتخاب نوع تور مورد نظر، مراحل ثبت نام تور را به صورت کاملا اینترنتی انجام داده، قرارداد را امضا کرده و مبلغ تور را واریز کنید. پس از این مرحله بلیط شما صادر شده و می‌توانید تنها با یک چمدان به کربلا بروید.

همچنین شما می‌توانید با تماس با کارشناسان علم سبز تمام اطلاعات لازم و ضروری در مورد ثبت نام تورها را جویا شوید. آدرس سایت و شماره تماس مجموعه در ادامه آمده است؛

آدرس سایت: https://alamesabz.com

شماره تماس: 02156429478، 02156428416، 02156428753

انتهای پیام

مرتبط با : علم سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت تور کربلا نوروز 1403 چقدر است؟ + (ارزانترین تور نوروز کربلا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز