قیمت بهترین جوراب های مردانه در بازار / خرید هدیه نوستالژی برای روز مرد

لست سکند

در میان مشغله‌های روزمره، بسیاری از افراد مناسبت‌های تقویمی را فراموش می‌کنند و فرصت چندانی برای خرید هدیه ندارند. خرید اینترنتی در این شرایط به افراد کمک می‌کند که با صرف کمترین زمان بتوانند هدیه مناسبی تهیه کنند. خرید جوراب مردانه برای روز مرد و روز پدر به عنوان یک شوخی نوستالژی چند سالی است که در فضای مجازی و در جمع خانواده ها لحظه های شادی را فراهم می آورد.

کاماپرس در ادامه با جستجو در سایت های خرید اینترنتی به معرفی چند مدل از جوراب‌های مردانه در بازار می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

جوراب مردانه ساق بلند پالوته

الیاف استفاده‌شده در این جوراب نرم و نخی هستند و در هر شرایط آب‌وهوایی از ایجاد رطوبت در پا جلوگیری می‌کند. این جوراب به صورت جذب است و خاصیت کشسانی بالایی دارد و پاها را تحت فشار قرار نمی‌دهد. این خاصیت باعث می‌شود که پاها در جوراب راحت باشند و آزادانه حرکت کنند. طرح این جوراب ساده است و برای ماندگاری بیشتر، بهتر است با آب سرد شسته شود و از نرم‌کننده‌ها و مواد سفید‌کننده استفاده نشود. این جوراب در بسته‌های سه تایی به مبلغ 74 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

جوراب مردانه مدل نانو نخی ساق بلند

الیاف این جوراب از ترکیب نخ و پنبه است. این جوراب صخامت متوسط دارد. در مقابل بسیاری از جوراب‌ها که جنس آن‌ها از پلاستیک است و ضخامت و وزن کمی دارند. طرح این جوراب ساده است و در چهار رنگ مشکی، طوسی روشن، طوسی سیر و ذغالی موجود است. این جوراب در بسته‌های 12 تایی به قیمت 90 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

جوراب مردانه لنتر مدل مچی اسپرت

برند لنتر این محصول را برای علاقه‎مندان به جوراب‌های ساق کوتاه و مچی طراحی کرده است. این محصول در شش رنگ متنوع سفید، مشکی، طوسی کمرنگ ،طوسی تیره، ذغالی و نوک‌مدادی و با طرح‌های مختلف تولید شده است. جنس این جوراب از نخ اسپاندکس است و کاملا ریزبافت و متراکم است و طول عمر بیشتری دارد. این جوراب در مجموعه شش عددی به قیمت 78 هزار و 700 تومان به فروش می‌رسد.

جوراب مردانه مدل نانوپنبه اعلا

این جوراب از نانوپنبه تولید شده است و جزو رده جوراب‌های ضخیم قرار می‌گیرد. این مدل دارای کش رشته‌ای تبریز است که کشسانی بالایی دارد. این مدل در چهار رنگ مشکی، نوکمدادی، طوسی سیر و طوسی روشن تولید می‌شود. این جوراب از انواع ساق بلند است. این مدل در بسته‌های چهارتایی به مبلغ 47 هزار 970 تومان  به فروش می‌رسد.

جوراب مردانه ال سون

این جوراب ساق بلند است و از نخ، ویسکوز و پلی آمید تولید می‌شود. این محصول در شش طرح و رنگ متفاوت تولید می‌شود و برای افرادی که سلیقه خاصی دارند و لباس‌های رنگی را ترجیح می‌دهند، انتخاب مناسبی است. این جوراب در بسته‌های پنج عددی به قیمت 251 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز