قیمت بنزین 3000 تومان باقی می ماند/ گرانی بنزین مطرح نیست

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بنزین قرار نیست دوباره گران شود و همان ۳۰۰۰ تومان باقی می ماند.
به گزارش کاماپرس،هر چند وقت یک بار شایعاتی درباره گران شدن قیمت بنزین شنیده می شود. حالا دوباره زمزمه گران شدن قیمت بنزین چند هفته ای است که شنیده می شود. حتی برخی سناریوی جدیدی هم مطرح کرده اند و از افزایش قیمت هزار و دو هزار تومانی خبر می دهند. اما به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس فعلا افزایش قیمتی مطرح نیست .

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فریدون عباسی دوانی رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است قیمت بنزین باید منطقی باشد، او می گوید:« هیچ بحثی روی افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و مجلس نیز روی این موضوع کار نمی‌کند. با توجه به اوضاع گرانی و تورم در کشور به اندازه کافی به مردم فشار وارد می‌شود، بنابراین نباید با افزایش قیمت سوخت فشارها را دو‌چندان کنیم.»

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه می گوید:« هر طرحی ابتدا باید بررسی شود قطعا قیمت بنزین نیز باید منطقی باشد و این موضوع در دستور کار مجلس قرار ندارد.»
او همچنین درباره طرح تخصیص بنزین به خانوار به جای خودرو می گوید:« طرح‌های مختلفی در این رابطه مطرح است، صاحب‌نظران، کارشناسان اندیشکده‌ها مسئله را بررسی می‌کنند و مجلس نیز مطالعات لازم را انجام می‌دهد تا به پیشنهاد مشخص برسیم، اگر تصمیمی در این خصوص حاصل شد در کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه مطرح شده و حتما دولت توجیه می‌شود، نمی‌توانیم قانونی ارائه دهیم که دولت نتواند آن را اجرا کند.دولت، مجلس و بخش خصوصی باید نظرات خود را اعلام کنند و در صورت نتیجه‌بخش بودن به اطلاع عموم خواهد رسید.»

راز آسمان پایتخت

۲۴ آبان ماه سال گذشته، سهمیه بندی بنزین با هدف مدیریت مصرف و افزایش ظرفیت صادراتی آغاز شد. پس از آن قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان اعلام شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت بنزین 3000 تومان باقی می ماند/ گرانی بنزین مطرح نیست

  1. حامد گفته:

    حالا هم گرونش نمیکنن منتهی با بنزین کارتی ۱۵۰۰ خدافظی کنید از الان،فقط ۳ هزار تومن
    هی چیز تو این مملکت نه ثابت میمونه نه ارزون میشه همیشه گرونه پشت گرونی فقط کار اونا دزدی که ملت نماز،روزه،عبادت
    هههههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز