قیمت انواع مایع سفیدکننده در بازار برای خانه تکانی

لست سکند

با وارد شدن به ماه آخر سال، خانه تکانی و تمیزکاری منازل کم‌کم شروع می‌شود. در این ایام مواد شوینده کاربرد زیادی پیدا می‌کنند. یکی از این مواد شوینده سفیدکننده‌ها هستند که برای تمیزکردن پارچه‌ها، لباس‌ها، برخی از سطوح، ظروف و … به کار می‌روند. استفاده از یک سفیدکننده باکیفیت و مناسب درخشندگی و پاکیزگی را با خود به همراه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به همین جهت در ادامه کاماپرس با بررسی سایت دیجی‌کالا، پنج سفیدکننده باکیفیت و پرفروش را بررسی و معرفی خواهد کرد.

مایع سفیدکننده غلیظ دامستوس مدل ماونتین بریز

این مایع برای شستشوی سطوح و البسه مناسب است. مایع دامستوس عملیات تمیزکنندگی، سفیدکنندگی، براق‌کنندگی و لکه‌زدایی را به‌خوبی انجام می‌دهد. به‌علاوه این مایع میکروب‌ها و ویروس‌های موجود بر روی سطوح یا البسه مختلف را از بین می‌برد. این شوینده از نوع دارای رایحه است و بوی اذیت‌کننده‌ای ندارد. حجم مایع سفیدکننده 750 میلی‌لیتر بوده و با قیمت 32 هزار و 600 تومان در سایت دیجی‌کالا موجود است.

راز آسمان پایتخت

مایع سفیدکننده وایتکس مدل گل‌های وحشی

این مایع سفیدکننده با حجم 2 هزار میلی‌لیتر و قیمت 24 هزار و 700 تومانی بسیار به‌صرفه است. مایع وایتکس را می‌توان برای سطوح و البسه به کار برد. وجود کلر در این محصول باعث خاصیت ضدعفونی‌کنندگی شده است. این مایع با رایحه گل‌های بهاری در بازار عرضه شده است.

مایع سفیدکننده گلرنگ سری خانه رویایی

مایع سفیدکننده گلرنگ قابلیت‌های سفیدکنندگی، تمیزکنندگی و ضدعفونی‌کردن را دارد. این محصول با رایحه کاج سوزنی ساخته شده تا بوی اذیت‌کننده‌ای نداشته باشد. این مایع را می‌توان برای انواع البسه، سطوح و ظروف به کار برد. بطری یک لیتری این محصول 10 هزار و 700 تومان قیمت دارد.

مایع سفیدکننده اسنو وایت دامستوس

ویژگی اصلی این مایع سفیدکننده بدون رایحه بودن آن است. این محصول به‌خصوص برای افرادی که به بوی محصولات شیمیایی حساسیت دارند، مناسب است. این مایع برای سفیدکردن و تمیزکردن سطوح و البسه به کار می‌رود.قیمت این محصول با حجم 750 میلی‌لیتر، 27 هزار و 500 تومان است.

مایع سفیدکننده نویتکس

این محصول عملکرد سه‌گانه گندزدایی، پاک‌کنندگی و سفیدکنندگی را انجام می‌دهد. به این صورت که علاوه بر پاک‌کردن و تمیزکردن، میکروب‌ها و باکتری‌ها را نیز از بین می‌برد. این مایع برای سطوح، البسه و ظروف مناسب است. البته برای تمیزکردن سطوح و ظروف، مایع را باید به‌صورت رقیق شده استفاده کرد. قیمت بطری 4 لیتری این مایع 39 هزار و 600 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاگلرنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز