قیمت انواع روغن موتور 10w40 در بازار / دی 1402

قیمت انواع روغن موتور 10w40 در بازار/ دی 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هرگونه افزایش قیمت روغن موتور بدون اخذ مصوبات لازم را غیرقانونی و از مصادیق بارز گرانفروشی اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، این سازمان تاکید کرد که روغن موتور بنزینی و گازوئیلی از جمله اقلام مشمول قیمت‌گذاری تثبیتی بوده و هرگونه تغییر قیمت، تنها در صورت تصویب کارگروه و ستاد تنظیم بازار عملیاتی می‌شود. این در حالیست که تاکنون هیچ مصوبه‌ای از ناحیه متولیان امر در این خصوص ابلاغ نشده است.

به نقل از ایسنا، همچنین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن تکذیب خبر موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت روغن اعلام کرد که در صورت افزایش قیمت با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد و کلیه واحدهای تولیدی مکلفند بدون وقفه و مطابق رویه قبل نسبت به عرضه مکفی روغن در بازار اقدام کنند.

کاماپرس در ادامه 5 روغن موتور 10w40 موجود در بازار را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

1- روغن موتور ادینول SP

قیمت روغن موتور ادینول SP با حجم 4 لیتر در بازار به 1 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد. مدل SP با درجه گرانروی 10w40 در کشور آلمان تولید شده است. از نقاط تمایز این روغن می‌توان به کارکرد بسیار بالا و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های ساخت و با کیفیت‌ترین مواد افزودنی موجود برای تولید اشاره کرد. یکی از دیگر مزایای این روغن موتور قدرت معلق کنندگی آن است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- روغن موتور پروفیکار مدل Evolution XT SN

قیمت این روغن موتور با حجم 4 لیتر در بازار 900 هزار تومان است و از بهترین روغن موتورها در زمینه روانکارهای خودرویی شناخته می‌شود. این روانکار خیال رانندگان را از بابت فرسایش خودرو و استارت نرم در تمامی فصول سال راحت می‌کند. قدرت معلق کنندگی این روانکار از مزایای آن است و  با تخلیه روغن تمامی رسوبات مانده در موتور خارج می‌شود.

3- روغن موتور کاسترول مدل مگناتک SN

قیمت این روغن موتور نیز در حجم 4 لیتری 900 هزار تومان است. کاسترول مگناتک SN تمام سینتتیک حاوی مولکول های مغناطیسی هوشمند است که به خوبی به قطعات فلزی داخل موتور می‌چسبد و از این قطعات در مقابل خوردگی و ساییدگی محافظت می‌کند. این روغن موتور برای خودروهای بنزینی و ون‌های سبک. خودروهای LPG و CNG و همچنین خودروهای دو دیفرانسیل مناسب است.

4- روغن موتور بوش مدل لاکچری SM

قیمت روغن بوش لاکچری 10w40 با کیفیت SM با حجم 4 لیتر در حال حاضر 800 هزار تومان است. این محصول با روغن پایه گروه 3 و 4 و افزودنی وارداتی از کشور آلمان محبوبیت بالایی دارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این روغن موتور قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با کیفیت بالا بوده و برای خودروهایی همچون سمند سورن EF7، دنا، تندر 90، مگان و ساندرو بسیار مناسب است.

5- روغن موتور بهران مدل رانا SM

این روغن موتور با حجم 4 لیتری 560 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این محصول بنزینی نیمه سینتتیک با استفاده از روغن پایه و مواد افزودنی بسیار مرغوب، تولید می‌شود و برای روانکاری خودرو‌هایی با طراحی موتور سال 2005 و بعد از آن که این سطح کیفیت برای آن‌ها توصیه شده، مناسب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز