وضعیت بازار خودروهای لوکس خارجی در یک نگاه

افزایش یکباره نرخ دلار از چهار سال گذشته باعث شد تا قیمت بسیاری از خودروهای خارجی رشد داشته باشد. با هر مرحله جهش قیمت دلار، نرخ خودروهای وارداتی متناسب آن افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر پراکندگی قیمت خودرو خارجی با توجه به برند و کشور سازنده آن بسیار متفاوت است و نرخ برخی مدل‌های معروف به بالای 15 میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، خودروهای خارجی در ایران همواره طرفداران زیادی داشته و دارند. مدل سال‌های گذشته خودروهایی از برند هیوندا، کیا، بی ام و، مرسدس بنز و … در کشور به وفور دیده می‌شوند. در حال حاضر قیمت خودرو خارجی به شدت بالا رفته و صعود زیادی را تجربه کرده است. با وجود اینکه واردات خودروهای خارجی آزاد شده اما تعداد اتومبیل‌های وارد شده زیاد نیست که روی قیمت این محصولات اثر بگذارد. به همین دلیل نرخ برخی از مدل خودروها همچنان در محدوده 16 تا 20 میلیارد تومانی نوسان دارد. در ادامه این گزارش سه مورد از گران قیمت‌ترین خودروهای خارجی معرفی خواهند شد؛

*پورشه ماکان 9 کلید

حدود قیمتی؛ 16 میلیارد تومان

مدل؛ 2018

ماکان یکی از خودروهای لوکس پورشه است که با ظاهری جذاب توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این خودرو دارای موتور سه لیتری با قدرت 339 اسب بخار است. پورشه ماکان از لحاظ ظاهری تا حدی به کاین شباهت دارد. اما رینگ اسپرت و جلو پنجره گسترده باعث شده تا شکل ظاهری این خودرو جذاب‌تر به نظر برسد. فضای داخلی این اتومبیل نیز کاملا به روز با بهترین متریال ساخته شده و سیستم آن بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. از جمله امکانات جدید پورشه ماکان می‌توان به صفحه نمایش 10 اینچی، فیلتر ذرات بنزین، سیستم پیشرفته کنترل فرمان داخل کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی داخل کابین، تکنولوژی دستیار راننده اینو درایو و …. اشاره کرد.

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس

*بی ام و سری 7 مدل 730Li-Sensation

قیمت حدودی؛ 16 میلیارد تومان

مدل؛ 2018

یکی از خودروهای سدان سایز بزرگ لوکس بازار بی ام و سری 7 است که با موتور مناسبی به قدرت 258 اسب بخار به بازار عرضه شد. گشتاور این خودرو 400 نیوتن متر اعلام شده و حداکثر سرعت آن 520 کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا 100 آن در 6.3 ثانیه اتفاق می‌افتاد. این خودرو در هر 100 کیلومتر 6.2 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. حجم موتور این خودرو 2 لیتر اعلام شده است. بی ام و مذکور به لحاظ ظاهری با خطوط هندسی مشخص نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و جذاب به نظر می‌رسد. از جمله امکانات این ماشین می‌توان به سنسورهای جلو، عقب و باران، ترمز ضدقفل، ارتفاع نور اتومات، چراغ مه شکن جلو، دکمه‌های کنترلی، گرمکن فرمان، پدل شیفتر، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، صندلی راننده و سقف پانوراما اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس

*لکسوس آر ایکس 200 توربو اف اسپرت فول

قیمت حدودی؛ 12 میلیارد تومان

مدل؛ 2018

خودرو لکسوس آر ایکس یکی از پرطرفدارترین خودروهای گران قیمت در ایران محسوب می‌شود که با حجم موتور هزار و 998 سی سی و قدرت 238 اسب بخار روانه بازار شد. گشتاور این اتومبیل 350 نیوتن متر است. این خودرو در مدت 9.2 ثانیه به شتاب 100 می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 199 کیلومتر بر ساعت است. این خودروی کراس اوور با ظاهر خشن و جسورانه توانسته نظر جوانان زیادی را به خود جلب کند. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به دکمه استارت، ورود بدون کلید، سنسور نقطه کور، ترمز پارک برقی، سیستم جلوگیری از تصادف، سیستم کمک شروع حرکت، کنترل کشش و تهویه اتوماتیک دو کاناله اشاره کرد.

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس

بهترین درگاه برای خرید خودروهای خارجی کدام است؟

در صورتی که مایل به خرید این نوع خودروها با میانگین قیمت مذکور هستید، باید از سایت معتبر شرایط را استعلام بگیرید. همراه مکانیک در این خصوص کمک زیادی ارائه می‌دهد. این مجموعه یک درگاه معتبر برای خرید، فروش یا کارشناسی خودروهای خارجی و داخلی است که تاکنون خدمات زیادی را به مردم ساکن تهران، کرج و اصفهان ارائه داده است.

افرادی که مایل به استعلام قیمت خودرو خارجی و معامله این محصولات هستند کافی است به وبسایت اصلی همراه مکانیک مراجعه داشته باشند.

نگاهی به سابقه همراه مکانیک

این درگاه از سال 1392 فعالیت خود را در راستای ارائه بهترین خدمات آنلاین برای معامله و کارشناسی خودرو آغاز کرد و اکنون با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و کاربلد توانسته نظرات مثبت را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز