قیمت اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود

تله کابین، پارک جنگلی و پل معلق بخشی از جاذبه‌های نمک‌ آبرود به شمار می‌رود که بسیاری از مسافران به همین سبب این شهر را برای سفر نوروزی انتخاب می‌کنند. اجاره اقامتگاه در شهر مقصد نکته بسیار مهمی است که قیمت اجاره خانه ، ویلا یا سوئیت نسبت به امکانات بسیار متفاوت خواهد بود.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*مسافران با پرداخت شبی 3 میلیون و 600 هزارتومان می‌توانند ویلا 120 متری در نمک آبرود اجاره کنند. این ویلا ظرفیت 6 نفر را دارد و امکانات آن شامل بالکن، سیستم صوتی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، پارکینگ، میز نهارخوری، آشپزخانه، باربیکیو، اجاق گاز، وسایل پخت‌وپز، جاروبرقی، جالباسی، فضای سبز و غیره می‌شود.

*ویلای 150 متری در نمک آبرود شبی 7 میلیون و 900 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این ویلا ظرفیت 6 نفر مسافر را دارد و از امکانات آن می‌توان کولر گازی، بالکن، پارکینگ، تلویزیون، استخر سرپوشیده، استخر آب گرم، میز بیلیارد، فوتبال دستی، وسایل پخت‌وپز، کمد و غیره اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

آریاک سفر

*اجاره دیگر ویلا واقع در نمک آبرود با زیربنا 285 متر نیازمند بودجه شبی 11 میلیون تومان است. این ویلا سه خوابه ظرفیت 9 نفر را دارد و از امکانات آن می‌توان تلویزیون، بالکن، میز نهارخوری، استخر آب گرم، آلاچیق، باربیکیو، اجاق گاز، لوازم آشپزی، کمد و غیره را نام برد.

قیمت اجاره سوئیت در نمک آبرود

*سوئیت 50 متری با ظرفیت سه مسافر به قیمت شبی یک میلیون و 350 هزارتومان اجاره داده می‌شود. در قسمت امکانات این سوئیت یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و غیره قید شده است.

*براساس آگهی‌ها، برای اجاره سوئیت 120 متری در نمک آبرود شبی 3 میلیون و 500 هزارتومان اجاره تعیین شده است. این سوئیت دوخوابه ظرفیت 5 نفر را دارد و امکانات آن شامل کولرگازی، یخچال، بالکن، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، جاروبرقی، لوازم آشپزی، مبلمان و غیره می‌شود.

*اجاره سوئیت 50 متری براساس آگهی‌ها نیازمند بودجه‌ای معادل 4 میلیون تومان به صورت شبانه است. این سوئیت در نمک آبرود با امکاناتی همچون بخاری گازی، کولرگازی، بالکن، آسانسور، سیستم صوتی و غیره اجاره داده می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز