قیمت آهن را از کدام سایت استعلام کنیم؟

استعلام قیمت آهن
تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت آهن از جمله مواردی است که با توجه نوسانات ارزی در جهان به صورت لحظه‌ای در حال تغییر است. از آنجایی که این نکته برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است که قیمت آهن را به صورت لحظه‌ای بدانند، سایت‌های استعلام آنلاین قیمت آهن کمک می کنند تا کارفرمایان بتوانند خرید خود را در بهترین زمان انجام دهند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 2 سایت معتبر فروش و استعلام آنلاین قیمت می‌پردازد:

آهن آنلاین

مجموعه آهن آنلاین در سال 1386 با تکیه بر ایده خرید و فروش اینترنتی آهن و با توجه به نیاز شفافیت در بازار تاسیس گردید. این مجموعه در طول این سال‌ها توانسته خدمات کاملی در این زمینه ارائه کند و با اطلاع رسانی دقیق و به روز کالاها جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند.

سایت آهن آنلاین

هنگامی که وارد سایت این مجموعه می‌شوید طراحی سایت به گونه‌ای است که کاربران در یک نگاه متوجه می‌شوند می‌توانند هر سوالی که در رابطه با محصولات آهنی دارند را متوجه شوند. چراکه این سایت و قیمت محصولات نه تنها روزانه بلکه لحظه‌ای به روزرسانی می‌شود. تعداد زیادی مشاور و کارشناس فروش در شرکت مشغول به کار هستند و اطلاعاتی مانند نام و شماره داخلی آنها در سایت مشخص است، کاربران در صورت وجود هرگونه ابهامی می‌توانند تماس بگیرند.

از نکات خوبی که این سایت در اختیار کاربران قرار داده است می‌توان به گذاشتن گزارش سالانه آهن آنلاین و نمودار قیمت آهن آلات نیز اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

خرید اعتباری آهن

از ویژگی‌های مهم آهن آنلاین که به محض ورود به سایت آنها می‌توانید ببنید گزینه خرید اعتباری است که کاربران با فعال کردن این سرویس می‌توانند بدون پرداخت نقدی، بصورت اعتباری از آهن آنلاین خرید کنند و کالای موردنظر رو تحویل بگیرید. آهن آنلاین امکان خرید با اعتبار اسنادی یا (LC)، خرید با چک معتبر و خرید با ضمانتنامه رو هم برای افراد فراهم کرده است.

رتبه آهن آنلاین در جستجوی گوگل

با یک سرچ ساده می‌توان مشاهده کرد که محبوبیت سایت آهن آنلاین در میان افرادی که قصد جستجو در وب درباره آهن و قیمت لحظه‌ای آن را دارند بالا است. طراحی سایت کاربرپسند است و افراد به راحتی می‌توانند پاسخ سوالات خود در رابطه با هر موضوعی اعم از قیمت لحظه‌ای محصولات آهنی و نحوه خرید و تهیه آنها در روش‌های مختلف را دریابند.

جستجوی کلمات کلیدی

با جستجوی چند کلمه کلیدی پرطرفدار جایگاه خوب این وبسایت در صفحه اول گوگل نمایان می شود. به عنوان مثال:

  • قیمت میلگرد لینک اول
  • قیمت ورق سیاه لینک اول
  • قیمت ورق گالوانیزه لینک اول
  • قیمت آهن لینک دوم
  • قیمت ورق آهن لینک اول

بیشتر بخوانید:

مرکز آهن

مجموعه آهن سجاد مهر سپاهان حضور در بازار آهن را از 30 سال پیش آغاز کرد. مرکزآهن مجموعه‌ای با بیش از سه دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش آهن‌آلات است.این مجموعه توانسته در دوره فعالیت خود افتخارات متنوعی در حوزه آهن و فولاد کسب کند.

سایت مرکز آهن

هنگام ورود به این سایت کاربران با گزینه‌های متفاوتی اعم از قیمت آهن آلات و خدمات این مرکز  مواجه می‌شوند.  اما نکته‌ای که جالب توجه است گذاشتن بخشی به نام مقالات فولاد در این سایت است که این امر برای کاربرانی که قصد مطالعه بیشتر در این حوزه را دارند قطعا جذاب است.

تعداد زیادی مشاور و کارشناس فروش در شرکت مشغول به کار هستند و اطلاعاتی مانند نام و شماره داخلی آنها در سایت مشخص است که می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را در حوزه تخصصیشان در اختیار افراد بگذارند.

از نکاتی که با ورود به سایت مرکز آهن به چشم می‌خورد پشتیبانی آنلاین این سایت است که می‌تواند گزینه خوبی برای افرادیکه در حین بازدید سایت سوالاتی برایشان ایجاد می‌شود، باشد.

خرید اعتباری آهن

در طول سال‌های فعالیت، مرکزآهن توانسته خدمات خود را همگام با تغییرات روز دنیا متحول کرده تا مشتریان بتوانند برای خرید آهن‌آلات از بهترین و جدیدترین روش‌ها استفاده کنند.

از جمله مهم‌ترین اهداف این مجموعه می‌توان به تلاش برای اعلام بهترین قیمت‌های روز در بازار آهن، آسان سازی روش خرید و ارائه راهنمایی تخصصی و رایگان به مشتری اشاره کرد. مرکز آهن نیز همانند آهن انلاین فروش به روش LC یا اعتبار اسنادی را دارد.

رتبه مرکز آهن در جستجوی گوگل

با یک سرچ ساده می‌توان مشاهده کرد که محبوبیت سایت مرکز آهن در میان افرادی که قصد جستجو در وب درباره آهن و قیمت لحظه‌ای آن را دارند متوسط است.

جستجوی کلمات کلیدی

با جستجوی چند کلمه کلیدی پرطرفدار جایگاه این وبسایت در صفحه اول گوگل نمایان می‌شود. به عنوان مثال:

  • قیمت میلگرد لینک چهارم
  • قیمت ورق سیاه لینک هفتم
  • قیمت ورق گالوانیزه لینک چهارم
  • قیمت آهن لینک ششم
  • قیمت ورق آهن لینک چهارم

انتهای پیام

مرتبط با : آهن آنلاینمرکز آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز