قیمت آجیل شب یلدا واقعا چند است؟

اجیل یلدا-کاماپرس
لست سکند

رئیس اتحادیه آجیل فروشان تهران قیمت آجیل شب یلدا شامل پسته اکبری یا احمدآقایی ممتاز، بادام هندی، انجیر، مغز گردو، بادام، مغز فندق، کشمش، توت، برگه زردآلو و مویز را حداکثر 480 هزار تومان اعلام کرد. با این حال با گشتی در سایت‌های آنلاین فروش آجیل، بسته‌ها و قیمت‌های متنوعی برای آجیل شب یلدا به چشم می‌خورد.

کاماپرس در این گزارش انواع بسته‌بندی‌های آجیل موجود در بازار را با جست‌وجو در برخی سایت‌های آجیل فروشی معرفی می‌کند.

قیمت آجیل شب یلدا در سایت رویال

در سایت رویال تنوع بالایی از بسته‌بندی‌های یلدایی را می‌توان دید. در این سایت، مدل هندوانه بزرگ یلدا رویال با قیمت 2 میلیون و 219 هزار تومان عرضه شده و 2 کیلوگرم وزن خالص آن است. افرادی که هزینه کمتری مدنظر دارند، می‌توانند سراغ پک آجیل یلدا اقتصادی بروند که یک کیلوی آن با قیمت 679 هزار تومان به فروش می‌رسد. در صورت نیاز به جعبه می‌توان جعبه یلدا چرمی کوچک (با وزن 1.3 کیلوگرم) را با قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان و جعبه یلدا چرمی بزرگ (با وزن 2 کیلوگرم) را با قیمت 1 میلیون و 799 هزار تومان تهیه کرد. علاوه بر این، جعبه آجیل یلدا کادویی با طرح ترمه و وزن 1 کیلوگرم با قیمت 1 میلیون و 129 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آجیل-ممتاز-ویژه-رویال-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آجیل شب یلدا در سایت برادران حسینی

در این سایت 5 پک برای آجیل شب یلدا در نظر گرفته شده است که رنج‌های قیمتی مختلفی دارند. پک یلدای پذیرایی برادران حسینی علاوه بر 1 کیلوگرم آجیل، شامل کدو گوشتی، دورسفید شور و کلاله گلپر با شیرینی و شکلات و مواردی از این قبیل بوده که نزدیک به دو کیلوگرم وزن دارد. این پک با قیمت 1 میلیون و 423 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسد. در صورت ویژه‌تر شدن پک، قیمت آن به 2 میلیون و 32 هزار و 300 تومان می‌رسد که حجم آجیل آن همچنان 1 کیلوگرم است ولی مواردی مانند پشمک، کره میکس، شیرینی و گز و… در آن بیشتر شده‌اند. حجم مخلفات دیگر این پک نزدیک به 4 کیلوگرم است. آجیل یلدا با جعبه چوبی و وزن خالص 960 گرم تنها دارای آجیل بوده و با قیمت 1 میلیون و 860 هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد.

حسینی-کاماپرس

 

قیمت آجیل شب یلدا در سایت بارجیل

مخلوط آجیل شب یلدا با وزن 1 کیلوگرم با قیمت 1 میلیون و 27 هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت آجیل شب یلدا در حالت اقتصادی با وزن 1 کیلوگرم، 692 هزار تومان است. در این سایت می‌توانید با انتخاب نوع بسته بندی و وزن، قیمت‌های مختلفی ببینید. برای مثال در صورتی که با قوطی فلزی آجیل 1 کیلوگرمی سفارش دهید، قیمت نهایی آن 1 میلیون و 117 هزار تومان تمام می‌شود. همچنین اگر با پاکت زیپ‌دار آجیل 250 گرمی سفارش دهید، قیمت نهایی آن 263 هزار تومان خواهد بود. این بسته‌بندی‌ها حاوی پسته اکبری ممتاز، بادام هندی زعفرانی، مغزو گردو ممتاز، مغز بادام زعفرانی و انجیر خشک است.

بارجیل-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بارجیلبرادران حسینیرویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “قیمت آجیل شب یلدا واقعا چند است؟

  1. حسین باقری گفته:

    با این قیمت ها کی جرئت داره به مهمونی فکر کنه. ما شب یلدا خونه نیستیم لطفا تشریف نیارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز