تداوم آلودگی هوای تهران تا ظهر پنجشنبه

لست سکند

با اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آلوذگی هوای تهران و کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد از امروز تا ظهر پنجشنبه ۱۶ آذر پیش بینی می‌شود.

به گزارش کاماپرس، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران نشان می‌دهد که طی دو روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش ملایم باد در ارتفاعات و گاهی وزش متوسط باد خواهد بود.

همچنین با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد، شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار فراهم بوده و لذا کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد از امروز تا ظهر پنجشنبه ۱۶ آذر، پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

البته طی روز پنجشنبه با گذر موجی از استان، رخداد ناپایداری‌های هوایی به شکل افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده در برخی نواحی و گاهی رگبار باران انتظار می‌رود. همچنین در برخی ساعات پنجشنبه تا صبح جمعه ۱۷ آذر نیز در نیمه‌ جنوبی و نواحی غربی استان، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

راز آسمان پایتخت

به نقل از ایسنا، از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان انتظار می‌رود.

پیش بینی وضعیت هوای تهران در چهارشنبه

آسمان تهران برای فردا چهارشنبه ۱۴ آذر صاف و غبارآلود و برای بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۸  و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. طی پنجشنبه ۱۶ آذر نیز هوای نیمه ابری و غبار محلی، گاهی ابری و بارش پراکنده و وزش باد با حداقل ۷ و حداکثر ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز