قطر؛ مقصدی خاطره ‌انگیز برای سفرهای خانوادگی

دوحه قطر-کاماپرس

 اگر برنامه‌های تفریحی شما حول محور ایجاد خاطراتی جذاب با اعضای خانواده می‌چرخد، این اطلاعات نیاز شما را برطرف می‌کند. از مناظر دیدنی حیات وحش و ماجراجویی در فضای باز گرفته تا فعالیت‌های غنی در موزه‌ها و پارک‌های موضوعی؛ قطر می‌داند که چگونه تمامی اعضای خانواده را سرگرم کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی برخی امکانات تفریحی و توریستی کشور قطر پرداخته است.

دوحه مقصدی شگفت‌انگیز برای کودکان

دوحه چیزهای زیادی برای ارائه به خانواده‌ها دارد. فعالیت‌هایی برای کودکان که شامل تمام سنین می‌شود. از تجربیات جذاب در جاذبه‌های سرپوشیده باشکوه قطر شامل پارک‌های موضوعی هیجان‌انگیز تا مناطق بازی و فراتر از آن در این کشور وجود دارد. یکی از زیباترین پارک‌های قطر، تپه‌های کاتارا نام دارد. این پارک را می‌توان به عنوان یک ریه سبز در این شهر توصیف کرد. کودکان در کنار سایر اعضای خانواده در باغ‌های لذت‌بخش آن مسحور خواهند شد و از یک روز زیبا در طبیعت لذت خواهند برد.

قطر بهشتی برای جویندگان آدرنالین

کشور قطر با امکانات خود برای ماجراجویی در زمین، دریا و هوا انتخابی ایده‌آل است. از سافاری در صحرا گرفته تا فعالیت‌های آبی و هوایی، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. مسافران در این کشور از غواصی، صخره‌نوردی، چتربازی، کایت‌سواری، شتر سواری، دوچرخه‌سواری چهارگانه و ویک‌بردینگ لذت می‌برند. قطر برای دوچرخه‌سواران مقصدی لذت‌بخش است. این سرزمین، رکورد جهانی گینس را برای طولانی‌ترین مسیر یکپارچه دوچرخه سواری در اختیار دارد. واتربرد، پاراگلایدر، کایاک سواری و کارتینگ از دیگر تفریحات محبوب در قطر هستند. یکی از هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌های قطر، به سافاری در صحرا اختصاص دارد که بسیار سرگرم‌کننده است و یک انتخاب آدرنالین‌آور و ایده‌آل برای ساختن خاطرات خانوادگی در سفر محسوب می‌شود. با کودکانتان به تپه‌های شنی بروید و به آن‌ها اجازه دهید شترسواری کنند. این هیجان را به جریان بیندازید و شب هنگام از یک شام باربیکیو در یک رستوران زیبای صحرایی لذت ببرید.

راز آسمان پایتخت

گالری‌ها و موزه‌های قطر

از موزه‌های درجه 1 و گالری‌های نمادین گرفته تا هنر خیابانی الهام‌بخش، قطر دارای هنر و یک صحنه فرهنگی پویا است.میراث و فرهنگ قطر به شدت تحت تأثیر سنت‌های بادیه‌نشین قرار دارد. دولت قطر، رویدادهای فرهنگی مانند جشنواره‌ها، سمینارها، سخنرانی‌ها، گالری‌های هنری، نمایشگاه‌های کتاب و کارگاه‌های آموزشی را ترویج می‌کند. موزه ملی قطر دارای نمایشگاه‌های بسیار مناسب برای تمامی سنین با تکنیک‌های صوتی و تصویری نوآورانه و فن‌آوری‌های تعاملی و همچنین فعالیت‌های گوناگون است. فرش بارودا و شاهنامه شاه تهماسب، دو نمونه از گنجینه‌های ارزشمند این موزه هستند.

مراکز خرید لوکس در قطر

از بوتیک‌های انحصاری و برندهای لوکس مشهور جهان گرفته تا مارک‌های محلی و مغازه‌های ساده و در عین حال جذاب، اقتصاد قطر همه را پوشش می‌دهد. این مراکز تجاری، تجربه خریدی بی‌نظیر را برای تمامی اعضای خانواده فراهم می‌کند. با مجموعه‌ای جامع از مارک‌های خیابانی و لوکس از سراسر جهان، مراکز خرید بزرگتر دارای طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی هستند. امکانات این مراکز شامل رستوران‌ها و کافه‌ها، سوپرمارکت، سینما، مناطق بازی سرپوشیده، پیست‌های اسکی و سرگرمی‌های زنده می‌شود.

تور قطر-کاماپرس

رزرو تور قطر در آژانس گردشگری لاچین سیر

آژانس “لاچین سیر” با کسب سال‌ها تجربه به برگزاری انواع تورهای داخلی، خارجی و ارائه خدمات توریستی به صورت آنلاین می‌پردازد. تور قطر در این آژانس از جمله تورهای محبوب در میان گردشگران است. صبحانه، بیمه مسافری، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر و ویزا توریستی از امکانات و خدمات تور قطر محسوب می‌شود. شرکت هواپیمایی قطر، رفت و برگشت مسافران را برعهده دارد. لاچین سیر تور قطر را برای سه شب و چهار روز برنامه‌ریزی می‌کند. کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت https://lachinseir.com، به صفحات اینستاگرام، فیسبوک و کانال تلگرام این مجموعه نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لاچین سیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز