قرعه کشی تیبا 2 با سود 30 میلیونی در پیش فروش جدید سایپا

نوبت جدید پیش فروش سایپا با چهار محصول از امروز سه شنبه چهارم خردادماه 1400 آغاز شد و قرعه کشی تیبا 2 با سود 30 میلیونی از گزینه های جذاب این پیش فروش است.

به گزارش کاماپرس، به فاصله دو روز از آغاز پیش فروش ایران خودرو، سایپا نیز طرح جدید پیش فروش با موعد تحویل کوتاه مدت خود را کلید زد.

در این طرح فروش کوییک دنده‌ای و کوییک آر به همراه تیبا صندوق دار تیپ SX و وانت ۱۵۱ با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست مشتریان می‌رسند. با توجه به بخشنامه فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت ۱۴ روز امروز سه شنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

جزئیات قیمت محصولات در پیش فروش خردادماه 1400 سایپا

در طرح پیش فروش سایپا که به مناسبت آزادسازی خرمشهر اجرا می شود کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا  قیمت تیبا صندوق دار SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

آریاک سفر

نکته قابل توجه دیگر در مورد این پیش فروش،  قرعه کشی تیبا 2 با سود حدود 30 میلیونی است چرا که قیمت در نظر گرفته شده برای تیبا 2 در این فروش فوق العاده حدود 106 میلیون تومان است و این درحالیست که این خودرو در بازار به قیمت 136 میلیون تومان به فروش می رسد.

طرح فروش 4 محصول سایپا از امروز سه شنبه چهارم خردادماه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند طبق روال قبلی با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، فرایند اولیه ثبت نام را طی کنند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز