پیش فروش خودرو جدید چینی و استقبال عجیب خریداران

خودروی جدید پیش فروش شده با تحویل فوری – حداکثر 30 روزه – توسط یک شرکت خصوصی خودروسازی با استقبال بالای متقاضیان مواجه شده و تمام ظرفیت در نظر گرفته شده برای پیش فروش خودرو جدید چینی مذکور که قیمت آن چندان هم ارزان نیست، تکمیل شده است.

به گزارش کاماپرس، قابل پیش بینی نبود که خودروی جدید چینی وارد شده به بازار خودرو ایران با این استقبال مواجه شود اما شرکت خودروسازی فرداموتورز اعلام کرده است که تنها دو روز پس از شروع فروش این خودرو، ظرفیت تحویل 30 روزه آن تکمیل شده است.

استقبال از خودروی چینی 429 میلیونی

استقبال متقاضیان از پیش فروش خودرو «فردا 511» از این نظر جالب توجه است که این خودرو با قیمت 429 میلیونی به خریداران عرضه می شود و در واقع قیمت این خودرو در محدوده ای نیست که برای اقشار متوسط جامعه جذاب باشد.

در مورد مشخصات فنی خودروی فردا 511 باید گفت این خودرو یک سدان(سواری) جمع و جور شهری در سگمنت B پلاس است که به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و می تواند حداکثر 106 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو اتوماتیک 5 سرعته دوکلاچه است.

آریاک سفر

اخبار و مطالب مهم و پربازدید را بخوانید:

پیش فروش جدید با تحویل 4 ماهه

استقبال بالا از پیش فروش این خودرو موجب شده است که شرکت فرداموتورز بخشنامه جدیدی برای پیش فروش این خودرو اعلام کند و این بار تحویل خودروها به صورت 120 روزه اعلام شده است. در بخشنامه تازه قیمت این خودرو به صورت قطعی و 429 میلیون تومان اعلام شده که 50 درصد آن در زمان ثبت نام، و الباقی در چند مرحله و البته با سود مشارکت 18 درصدی دریافت می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز