قدرتمندترین لودر و ماشین های صنعتی که تاکنون ندیده اید (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین ها صدها سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و کارها را آسان تر می کنند ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ماشین های بزرگ و صنعتی چقدر قدرت دارند؟ گاهی طراحی این گونه ماشین ها سال ها طول می کشد و تحت آزمایش های سختی قرار می گیرند تا به تولید انبوه برسند و بتوانند وظایف دشواری که به آن ها محول می شود را انجام بدهند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برخی از قوی ترین ماشین آلات قدرتمند صنعتی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بولدوزر کاماتسو D565A Dozer که در آمریکا، کانادا و استرالیا برای انجام عملیات معدن از آن استفاده می شود بزرگترین بولدوزری است که تولید شده است و می تواند با هر بیل 69 متر معکب خاک را جا به جا کند. این بولدوزر از یک موتور 12 سیلندر چهار زمانه بهره می برد که انژکتوری و آب خنک است و می تواند 1150 اسب بخار نیرو تولید کند.

راز آسمان پایتخت

تاکنون شرکت های آمریکایی 31 دستگاه و استرالیا 14 دستگاه از این بولدورز را خریداری کرده اند و 8 دستگاه از آن نیز در داخل ژاپن به فروش رفته است. در آمریکا از این بولدوزر برای حفر معدن در ویرجینیای غربی استفاده می شود و در استرالیا نیز به منظور حفاری در معادن مورد استفاده قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز