قدبلندترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۳

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخلاف گذشته، صنعت سینما، امروزه افراد با ویژگی‌های فیزیکی غیرمعمو‌ل‌ را نیز می‌پذیرد و اگر خوش شانس باشند آن‌ها را به شهرت می‌رساند. قد بلند بودن اغلب یک خصوصیت جذاب به شمار می‌رود اما در برخی موارد می‌تواند توجه‌ها رسانه‌ها را روی فرد متمرکز کند. کاماپرس در این مطلب به معرفی قدبلندترین بازیگران مرد هالیوودی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. کارل استریکن

استرویکن به دلیل ظاهر غیرمعمول خود بیشتر در فیلم‌های فانتزی نظیر «خانواده آدامز» و «فرانکشتاین» ایفای نقش کرده است. او ۲ متر و ۱۴ سانتی‌متر قد دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۲. جوناس سوتامو

سوتامو پیش از ورود به حرفه بازیگری، یک بسکتبالیست حرفه‌ای بود و ۲‌ متر و ۱۰ سانتی‌متر قد دارد. او در فیلم‌های مهمی مانند سری «جنگ ستارگان» ایفای نقش کرده است.

۳. برد گرت

گرت بیشتر برای بازی در مجموعه کمدی «همه ریموند را دوست دارند» و «تا مرگ» شناخته شده و همچنین به‌عنوان صدا پیشه انیمیشن‌های محبوبی مانند نمو فعالیت داشته است. او ۲ متر و ۳ سانتی‌متر قد دارد.

۴. تیم رابینز

رابینز بیشتر برای ایفای نقش افسانه‌ای خود در شاهکار سینمایی «رستگاری در شاوشنک» شناخته می‌شود، اما با قد ۱ متر و ۹۶ سانتی‌متر، همچنین لقب یکی از قدبلندترین بازیگران هالیوود را دریافت کرده است.

۵. دواین جانسون 

کمتر کسی است که این بازیگر و کشتی‌گیر محبوب ۱ متر و ۹۶ سانتی‌متری را دوست نداشته باشد. او از جوانی به‌خاطر قد بلندش دوست داشت بازیکن فوتبال آمریکایی شود، اما یک مصدومیت دلخراش او را از تیمش جدا کرد و سرنوشت او را تغییر داد.

۶. جیسون موموآ 

با وجود جثه به ظاهر غول پیکر، جیسون موموآ با قد ۱۹۳ سانتی‌متر در اواسط این لیست قرار می‌گیرد. او پس از بازی در سریال «بازی تاج و تخت» و فیلم «آکوامن» شهرت فوق‌العاده‌ای کسب کرد. ظاهر او در کنار بادیگاردهایش که اغلب کوتاه‌تر از او هستند همواره سوژه رسانه‌هاست.

۷. لیام نیسون

کارنامه بلند بالای این هنرمند با آثار پرافتخاری نظیر «جنگ ستارگان» و «بینوایان» پر شده است. او نیز با قد ۱ متر و ۹۳ سانتی‌متر یکی از قدبلندترین ستارگان هالیوود به شما می‌رود.

۸. ویل فرل

در آمریکا کمتر کسی پیدا می‌شود که این بازیگر ۱ متر و ۹۱ سانتی‌متری را دوست نداشته باشد. او به‌عنوان یکی از بزرگترین مغزهای متفکر کمدی قرن در سریال «اداره» و فیلم «باربی» خوش درخشید.

۹. کریس همسورث

با قد ۱ متر و ۹۰.۵ سانتی‌متر به‌نظر می‌رسد انتخاب او برای ایفای نقش ثور کاملا منطقی بوده است. او بیشتر برای بازی در فیلم «خانه و دوری» به شهرت رسید، و به لطف دنیای سینمایی مارول به یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان تبدیل شد.

۱۰. بن افلک

بن افلک، بازیگر مشهور و همسر جنیفر لوپز، او از نوجوانی تا کنون به بسکتبال علاقه دارد و در آن زمان به لطف قد ۱ متر و ۸۹ سانتی‌متری‌اش در پست گارد بازی می‌کرد. او بیشتر برای ایفای نقش در فیلم‌های «بتمن» و «دختر گمشده» شناخته می‌شود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز