قابلیت جدید محصولات سری بسپوک (Bespoke) سامسونگ

زندگی یکپارچه هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ اتصال چند دستگاه به یکدیگر شادابی را دو چندان می‌کند و سبب می‌شود انجام کارها راحت‌تر صورت گیرد. شرکت سامسونگ در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام نوآوری‌هایی را براساس نیازهای روز خریداران، سازندگان و طراحان خانه ارائه داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوآوری‌های سامسونگ شامل سری لوازم خانگی Bespoke می‌شود که در صدر آن یخچال‌های این سری قرار دارد. سامسونگ خط تولید این سری را به صورت مجموعه کامل آشپزخانه، شست‌وشو و محصولات مراقبت از سطوح گسترش داده است. این محصولات جدید در سال جاری معرفی خواهد شد که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تقویت سرویس SmartThings تجربه‌ استفاده‌ای شخصی‌تر را در زندگی افراد امکان‌پذیر خواهد کرد.

شرکت سامسونگ با کمک توسعه فناوری‌های متصل سعی داشته با روش‌هایی متنوع بازدهی انرژی، پایداری و انسجام را به بخشی از زندگی افراد تبدیل کند. سرویس SmartThings Energy اطلاعات ضروری  و کاربردی را به شکلی ساده برای میزان مصرف انرژی خانه‌ها به افراد اطلاع می‌دهد. این سرویس حالت انرژی هوش مصنوعی نیز دارد که به صورت خودکار تنظیمات را بهینه می‌کند تا میزان مصرف انرژی کاهشی شود.

آریاک سفر

این ویژگی سبب می‌شود تا 15 درصد برای یخچال‌های سازگار، تا 20 درصد برای دستگاه‌های تهویه مطبوع سازگار و تا 35 درصد برای دستگاه‌های لباسشویی سازگار صرفه‌جویی صورت گیرد.

شرکت سامسونگ گواهی نامه سیستم‌های مدیریت انرژی خانه هوشمند برای این سرویس را از آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده دریافت کرده است.

سری لوازم خانگی Bespoke تجربیات شخصی‌سازی شده‌تری با قابلیت اتصال و یکپارچگی ارائه می‌کند. این سرویس‌ها که قرار است منسجم‌تر باشند و آرامش، کارایی همچنین راحتی را در دنیای اتصال ایجاد کنند شامل حالت انرژی، پخت‌وپز، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از لباس‌ها، کنترل هوا و کنترل خانه می‌شود.

فر جدید این سری، مدیریت آشپزخانه را آسان‌تر می‌کند و سرویس Smart Heealth نیز کاربران را در استمرار رژیم غذایی کمک خواهد کرد. این فرها همچنین دوربین هم دارند که افراد می‌توانند از پخت غدا محتوایی جذاب مانند تایم‌لپس بگیرند.

یخچال‌های چهار درب Flex Family Hub+ از سری Bespoke صفحه نمایش 32 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و بدون حاشیه دارند. این صفحه نمایش استفاده از قابلیت  SmartThings را آسان خواهد کرد و مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی از سرگرمی تا مدیریت خانه به ساده‌ترین حالت استفاده کنند. مثلا این سرویس می‌تواند با استفاده از سرویس عکس گوگل عکس‌های خانوادگی را با کیفیتی عالی نشان دهد همچنین داشبورد جدیدی نیز می‌توان به این صفحه اضافه کرد.

سامسونگ همچنین شرایطی در ایالات متحده فراهم کرده تا افراد بر حسب علاقه شحصی و به صورت دلخواه پنل‌های یخچال را طراحی کنند و درب خانه تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز