فوری / شرایط فروش اقساطی تیگارد ویژه ماه رمضان اعلام شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت سانیار موتور، شرایط ثبت نام اقساطی تیگارد X35 به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه رمضان را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، در این مرحله از فروش اقساطی سانیار موتور، مشتریان می‌توانند 295 میلیون تومان از مبلغ خرید خودرو را در زمان ثبت نام، 195 میلیون تومان را در مدت زمان 30 روز پس از ثبت‌نام و مبلغ باقی مانده را با اقساط 12 ماهه یا 24 ماهه یا 36 ماهه پرداخت کنند.

شرایط فروش اقساطی تیگارد ویژه ماه رمضان اعلام شد-کاماپرس

با توجه به بخشنامه فروش اقساطی تیگارد، سند خودرو تا پایان تسویه حساب نهایی، در رهن شرکت خواهد بود و امکان صلح یا واگذاری خودرو به دیگران نیز وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی تیگارد X35

تیگارد X35 از لحاظ مشخصات فنی یک خودرو متوسط به شمار می‌رود؛ زیرا نه آنقدر ضعیف است که انسان را کلافه کند و نه آنقدر قوی که بتوان به عنوان یک کراس اسپرت از آن یاد کرد. زیر کاپوت این محصول یک پیشرانه 1.5 لیتری با کد A151R2  قرار دارد که با کمک پرخوران توربو می‌تواند حدود 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور تولید ‌کند. به نظر می رسد این اعداد برای وزن 1340 کیلوگرمی ماشین کافی باشد و میتوانیم اطمینان داشته باشیم که (حداقل برای استفاده‌های معمول) با کمبودی روبرو نمی‌شود.

گیربکس این خودرو از نوع CVT است که هرچند لذت رانندگی را کاهش داده اما در قیاس با جعبه‌دنده‌های ضریب پیوسته قدیمی با دقت بالاتری کار می‌کند. در خصوص مصرف سوخت هم کمپانی عدد 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر (برای شرایط رانندگی ترکیبی) را اعلام کرده که رقم بدی نیست.

شرایط فروش اقساطی تیگارد ویژه ماه رمضان اعلام شد-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز