با 800 میلیون تومان کدام خودرو خارجی را بخریم؟

آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه-کاماپرس

در حال حاضر با 800 میلیون تومان می‌توان خودروهای صفر تارا و دنا پلاس دنده‌ای را خرید، اما برای خودروهای خارجی بیشتر می‌توان سراغ خودروهایی با کارکرد بین 100 تا 200 هزار کیلومتر رفت که در این گزارش به چند نمونه از این خودروها اشاره شده است.

به گزارش کاماپرس، در ماه‌های اخیر قیمت خودرو افزایش قابل توجهی یافته است و همین مساله قدرت انتخاب مصرف کنندگان خودروها به زیر یک میلیارد تومان کاهش یافته است، با این حال در این گزارش به معرفی بهترین گزینه های خرید با 800 میلیون تومان می‌پردازیم.

با قیمت 800 میلیون تومان امکان خرید خودروهای صفر 207، تارا، دنا پلاس دنده‌ای وجود دارد، اما در این گزارش به معرفی خودروهای خارجی کارکرده پرداخته شده است.

هیوندا کوپه مدل 2007

این خودرو که 17 سال از عمر آن گذشته حدود 200 هزار کیلومتر کارکرده و موتور و بدنه آن سالم است و خط‌و‌خش هم ندارد. همچنین 8 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

راز آسمان پایتخت

چری آریزو 5 اتوماتیک اکسلنت مدل 1396

این خودرو که حدود 6 سال از عمر آن گذشته حدود 165 کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی این خودرو سال بوده و خط‌و‌خش جزیی روی بدنه آن وجود دارد. همچنین 8 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

بیشتر بخوانید:

تویوتا هایلوکس دو کابین دنده‌ای مدل 1992

این خودرو با 200 هزار کیلومتر کارکرد دارای موتور و شاسی سالم بوده اما بدنه آن دو رنگ است. همچنین 5 ماه مهلت بیمه شخص ثالث دارد.

ام‌جی 6 مگنت، مدل ۲۰۱۲ توربو

این خودرو با 12 سال عمر حدود 230 کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی این خودرو سالم بوده و بدنه آن هم خط و خشی ندارد. همچنین 12 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

هیوندای ولستر، مدل ۲۰۱۵

این خودرو حدود 9 سال عمر دارد و در این مدت 130 هزار کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی و بدنه این خودرو سالم بوده و همچنین 12 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

زوتی Z300 وارداتی، مدل ۲۰۱۴

این خودرو حدود 10 سال عمر کرده و در این مدت 79 هزار کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی این خودرو سالم بوده و بدنه آن هم خط ‌و‌خش ندارد. همچنین 6 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

هیوندای اکسنت، مدل ۲۰۱۵

این خودرو حدود 9 سال عمر کرده و در این مدت 500 هزار کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی این خودرو سالم بوده و بدنه آن خط‌‌ و‌خش ندارد. همچنین 12 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

سانگ یانگ موسو 3200cc اتوماتیک، مدل ۲۰۰۴

این خودرو حدود 20 سال عمر کرده و در این مدت 300 هزار کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی این خودرو سالم بوده و بدنه آن خط‌ و‌خش جزیی دارد. همچنین 12 ماه مهلت بیمه شخص ثالث دارد.

رنو مگان 2000cc، مدل ۲۰۰۶

این خودرو حدود 18 سال عمر کرده و در این مدت 300 هزار کیلومتر کارکرد داشته‌ است. موتور و شاسی این خودرو سالم بوده و بدنه آن خط ‌و‌خش ندارد. همچنین 4 ماه از مهلت بیمه شخص ثالث آن باقی مانده‌ است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارهمراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز