فوری / جزییات و نحوه دریافت وام کارما از بانک گردشگری

لست سکند

بانک گردشگری گذشته از ارائه تسهیلات متناسب با گردشگری، در زمینه‌های دیگر نیز طرح‌های تسهیلاتی تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک گردشگری «کارما» نام دارد که مبلغ آن نسبت به میزان سپرده گذاری حداکثر 40 درصد خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات طرح کارما بنابر معدل و میانگین حساب حقوقی خود به پرسنل و کارمندان مجموعه طرف حساب بانک گردشگری تعلق می‌گیرد. ارائه این تسهیلات از سه طریق انجام می‌شود. اول اینکه امکان اعطای این تسهیلات به میزان مشخص از حقوق و مزایایی ثابت کارمند مجموعه‌های طرف حساب بانک گردشگری و مبلغ بازپرداختش از محل حقوق ماه‌های آن وام گیرنده وجود دارد.

دوم امکان اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت برحسب گردش حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت مجموعه از طریق شرکت است.

روش سوم نیز اعطای تسهیلات این طرح از منابع قرض الحسنه ویژه شرکت نزد بانک است که در این روش مجموعه باید در حساب قرض الحسنه خود موجودی داشته باشند و با معرفی متقاضیان واجد شرایط، از بانک برای پرداخت تسهیلات مذکور به شخص معرفی شده، درخواست کنند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. به وام این طرح سود 23 درصدی تعلق می‌گیرد.

آغاز به کار بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی و دیگر مقررات مربوطه، مجوز تاسیس دریافت کرد و از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرد.

این بانک در جریان فعالیت خود توانسته مقامات و گواهی مختلفی را به دست آورد. گواهینامه رتبه 55 این مجموعه در بین 100 شرکت برتر ایران در سال 1394، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی و … از جمله دستاوردهای این مجموعه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز