فوری / جزییات ثبت نام وام 4 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

لست سکند

آن دسته از مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به خرید دفتر کار اداری یا مسکونی هستند، می‌توانند برای تسهیلات 4 میلیارد تومانی طرح «هم کار» این مجموعه درخواست بدهند. سقف این وام برای ساکنان شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز 4 میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف وام همکار برای متقاضیان آن در دیگر مراکز استان‌ها حداکثر 3 میلیارد تومان است. متقاضیان واجد شرایط شهرستان‌ها نیز حداقل تا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان امکان دریافت وام همکار را دارند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید سند ملکی معتبر اداری مسکونی به اضافه دو ضامن دارای جواز کسب ارائه دهند. این افراد علاوه بر ضامن مذکور باید حساب سپرده قرض الحسنه نیز داشته باشند و دستکم به مدت شش ماه گردش حساب داشته باشند. سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به شرایط مشتری 24 ماه یا 36 ماه یا 48 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که فردی ساکن کلان شهر باشد و وام 4 میلیاردی را دریافت کند، با توجه به شرایط مذکور باید هر قسط 128 میلیون و 205 هزار و 889 تومان بپردازد. کل سود تسهیلات به 2 میلیارد و 153 میلیون و 882 هزار و 536 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 6 میلیارد و 164 میلیون و 342 هزار و 536 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شرایط مهم برای دریافت تسهیلات طرح همکار بانک توسعه تعاون

واجدان شرایط این تسهیلات باید بدانند که ملک خریداری شده باید کاربری مسکونی یا اداری داشته باشد تا مورد ترهین قرار بگیرد. ضمنا افراد حقوقی واجد شرایط دریافت این تسهیلات باید اظهارنامه مالیاتی، مجوز فعالیت و صورت‌‌های مالی خود را به بانک ارائه بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز