فروش کامیون ده چرخ آمیکو با تحویل 30 روزه

لست سکند

شرکت ارس خودرو دیزل فروش کامیون ده چرخ آمیکو با استاندارد یورو 5 پلاس را آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، خودرو کامیون ده چرخ آمیکو 2631 با استاندارد یورو 5 پلاس با موعد تحویل 30 روزه عرضه شده است.

در این طرح فروش کامیون ده چرخ آمیکو 2631 با کاربری کمپرسی با قیمتی معادل 3 میلیارد و 850 میلیون تومان ارائه شده که کاربری میکسر آن با قیمتی معادل 4 میلیارد و 500 میلیون تومان ارائه می‌شود.

مشخصات کامیون ده چرخ آمیکو

کشنده ده چرخ آمیکو 2631 یورو 5 پلاس به موتور ویچای ای ای وی 400 مجهز شده که دارای 400 اسب بخار قدرت و 1950 نیوتن‌متر گشتاور است. نیروی تولید شده پیشرانه دیزلی کشنده ده چرخ آمیکو توسط گیربکس به چرخ‌ها انتقال داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بر اساس اعلام شرکت، متقاضیان برای خریداری این خودرو می‌توانند به نمایندگی‌های گروه صنعتی آمیکو در سراسر کشور مراجعه و نسبت به خرید اقدام کنند.

فعالیت شرکت ارس خودرو دیزل

گروه صنعتی آمیکو اولین واحد صنعتی را در سال 1368 تاسیس و با تولید تراکتور و اداوات کشاورزی کار خود را آغاز کرد. شرکت ارس خودرو دیزل بزرگترین شرکت تولیدی گروه آمیکو است که در زمینه انواع خودروهای تجاری فعالیت می‌کند.

به گفته صاحبان، این شرکت با رعایت استانداردهای جهانی و همچنین اعمال روش‌های مهندسی توانسته محصولات خود را از لحاظ کیفی، ایمنی و آلایندگی هم‌رده کامیون‌های تجاری معروف اروپا قرار دهد. این گروه می‌کوشد تا با استفاده از نیروی کار متخصص و کارآمد همچنین نگاه جامع به تکنولوژی روز دنیا برند خود را در سطح‌ بین‌المللی توسعه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ارس خودرو دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “فروش کامیون ده چرخ آمیکو با تحویل 30 روزه

  1. حامد گفته:

    دیوانگی محض، چهارمیلیاردوپانصد بدی ماشین بگیری وماهیانه خرج سوخت ولوازم و اصطحلاک و…. که ماهی چقدرازش درآمد داشته باشی؟ ضمن اینکه هرروز ماشین افت قیمت میکنه. خب همین پول را حتی اگر بانک هم بزاری حداقل ماهی 70 میلیون سود میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز