فروش پژو 206 بعد از مدت‌ها بی‌خبری

همزمان با تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، خودروی پژو 206 بعد از مدت‌ها بالاخره به لیست پیش فروش فوق‌العاده 7 محصول ایران خودرو راه پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از آن‌که ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت 18 درصدی را تصویب کرد، شرکت خودروسازی ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده خود را از 21 آذر با فروش 7 محصول آغاز کزد. ضمن این‌که خودروی پژو 206 که مدت‌ها بود نامش در طرح‌های فروش فوق العاده دیده نمی‌شد نیز، یکی از 7 محصول این لیست است.

اخبار روز را از دست ندهید:

قیمت پژو 206 چقدر شده است؟

پژو 206 با طراحی جذاب و اسپرت، چالاکی و مصرف سوخت بهینه پس از گذشت دو دهه هنوز هم یکی از خودروهای پرفروش و محبوب بازار است که در کیفیت خوب و رده قیمتی نسبتا مناسب به ویژه برای جوانان قرار دارد. در حال حاضر در ایران فقط دو تیپ 2 و 5 آن بر روی خط تولید قرار دارد و برای خرید سایر تیپ‌های این خودرو باید به سراغ مدل‌های کارکرده و دست دوم بازار بروید.

آریاک سفر

قیمت پژو 206 در نمایندگی و در بازار مانند سایر خودروها به علت تغییرات قیمت ارز و دلار و وضع قوانین مختلف همواره نوسانی بوده و با افزایش و کاهش همراه بوده است، با افزایش قیمت 18 درصدی مصوب ستاد تنظیم بازار قیمت این خودرو نیز تا حدودی افزایش داشته است. اما خبر خوب این‌که پژو 206 بعد از مدت‌ها بی خبری و عدم حضور در طرح‌های پیش فروش بالاخره در لیست 7 تایی بیست و ششمین طرح فوق‌العاده ایران خودرو قرار گرفته است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو که تا فردا ادامه دارد، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 149 میلیون و 389 هزار تومان و در رنگ سفید پیش فروش می‌شود. این درحالی است که همین خودرو در بازار در بازه قیمت 265 میلیون تا 271 میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین درحال حاضر پژو 206 تیپ 5 در بازار با قیمتی نزدیک به 270 میلیون تومان قابل خریداری است؛ اما قیمت همین خودرو در نمایندگی 130 میلیون و 872 هزارتومان اعلام شده است. ضمنا قیمت بازاری پژو 206 صندوقدار نیز از حدود 310 تا 326 میلیون تومان متغیر است.

207 سقف شیشه ای ؛ از دیگر محصولات پیش فروش ایران خودرو

ضمنا در این پیش فروش، علاوه بر پژو 206، از گروه خودروهای پژو، خودروی پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای در دو رنگ سفید و مشکی نیز عرضه شده است. این خودرو در نمایندگی 233 میلیون و 503 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در پیش فروش فوق‌العاده ایران خودرو علاوه بر این دو محصول، 5 یکی از این محصولات رانا پلاس با قیمت 112 میلیون و 247 هزار تومان است که در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای، مشکی و گیلاسی عرضه می‌شود.

سورن پلاس نیز در چهار رنگ سفید، آبی کبود، خاکستری متال و مشکی با قیمت 240 میلیون و 408 هزار تومان قابل پیش خرید است.

از دیگر محصولات عرضه شده در این طرح خودروی پژو پارس مدل TU5 در پنج رنگ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و آبی رویال است که 171 میلیون و 423 هزارتومان قیمت گذاری شده است. همچنین نسخه سال پژو پارس در همین طرح در 4 رنگ، 164 میلیون و 907 هزارتومان است.

آخرین خودروی عرضه شده در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، تارای دستی است که با قیمت 290 میلیون و 472 هزارتومان گران‌ترین خودروی عرضه شده در این طرح است. ضمنا تارا در شش رنگ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود قابل خریداری است.

لازم به ذکر است، متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند تا پایان روز سه شنبه 23 آذر ماه به سایت این شرکت مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مشتریان نهایی این 7 خودرو با قرعه کشی انتخاب و اعلام می‌شوند. موعد تحویل در این طرح سه ماهه است و مشتریان نهایی تا سه روز بعد از اعلام نتایج قرعه کشی برای واریز وجه مهلت دارند.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز