فروش ویژه لاماری ایما تا فردا

لاماری ایما-کاماپرس
لست سکند

ایران خودرو فروش ویژه لاماری ایما، محصول جدید خود را از طریق سامانه یکپارچه آغاز کرده و آخرین مهلت ثبت نام برای خرید این خودرو تا فردا 22 آذر تعیین شده است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که تا به حال در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای خرید این محصول اقدام کنند. البته افراد دیگری که تجربه ثبت نام دارند، بعد از گذشت 48 ماه از زمان ثبت‌نام در دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی و با گذشت 24 ماه از زمان ثبت‌نام در شرکت‌های خودروسازی دیگر می‌توانند جهت ثبت‌نام برای خرید لاماری ایما یا 6 محصول دیگر (هایما 7X، جک S3، جک J4، KMC X5، دایون Y7 و تیگارد X35) به سامانه یکپارچه مراجعه کنند.

یکپارچه-کاماپرس

قیمت خودرو لاماری ایما

خودرو لاماری ایما در چند ماه اخیر افت قیمت متناوبی را تجربه کرده و با قیمت 1 میلیارد و 580 میلیون تومان در آذر 1402 به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو نسبت به 1 ماه قبل 40 میلیون و نسبت به 2 ماه قبل 70 میلیون کاهش پیدا کرده است.

لاماری ایما-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

توجه به این نکته اهمیت دارد که این اطلاعیه شامل طرح جایگزینی خودروهای فرسود، طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. تمام 7 خودرو ارائه شده در این سامانه در قالب فروش فوق العاده عرضه شده‌اند و موعد تحویل آن‌ها در بازه زمانی حداکثر سه ماهه است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز