فروش هیوندای اکسنت در سامانه یکپارچه + قیمت

شرکت کرمان موتور فروش هیوندای اکسنت 2023 را در سامانه یکپارچه عرضه خودرو آغاز کرده و فراخوان تکمیل وجه برای متقاضیان ارسال شده است.

به گزارش کاماپرس از ماه گذشته خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه بارگذاری شدند. حالا نوبت به هیوندای اکسنت کرمان موتور رسیده است. پیامک تکمیل وجه این خودرو برای متقاضیانی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده بوده، ارسال شده است.

قیمت محصول وارداتی کرمان موتور 1 میلیارد و 865 میلیون تومان است. این عدد قیمت نهایی خودرو بوده و تمامی هزینه‌های جانبی به آن اضافه شده است.

هیوندای اکسنت

مدل جدید هیوندای اکسنت از یک پیشرانه 1/6 لیتری به همراه جعبه دنده هوشمند بهره می‌برد. قدرت موتور این خودرو نسبت به مدل قدیمی کاهش یافته و به 121 اسب بخار رسیده است. گشتاور تولید شده توسط پیشرانه نیز حداکثر 150 نیوتن متر است. پیشتر قدرت موتور 130 اسب بخار و گشتاور آن 161 نیوتن متر بود.

راز آسمان پایتخت

از جمله امکانات هیوندای وارداتی می‌توان به نمایشگر 8 اینچی، مه شکن عقب، سنسور پارک عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلو اشاره کرد. با این حال مواردی چون کروز کنترل، دوربین عقب، تهویه خودکار و سنسور باران از جمله کمبودهای هیوندای اکسنت هستند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش هیوندای اکسنت در سامانه یکپارچه + قیمت

  1. فراز دلیجانی گفته:

    قیمت جهانی این خودرو 14 هزار دلار
    با دلار 50 تومان هم میشه 700 میلیون تومان

    قیمت 1 میلیارد 800 رو از کجا درآوردی ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز