فروش فیدلیتی و دیگنیتی به چند روش انجام می شود؟

خرید و فروش خودروهای خارجی با توجه به التهاب بازار رونق کمی دارد و اینگونه معاملات مشتریان خاصی پیدا کرده است. با این حال برخی از مراکز معتبر فروش خودرو و حتی نمایندگی‌ها، شرایط فروش اقساطی خودرو را فراهم کرده‌اند. دیگنیتی و فیدلیتی دو خودرو خارجی هستند که با شرایط مخصوصی از طریق بورس کالا یا ثبت نام در سامانه یکپارچه به متقاضیان واگذار می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به خرید فیدلیتی و دیگنیتی هستند می‌توانند هر یک از این اتومبیل‌ها را از مراکز معتبر براساس طرح فروش اقساطی خودرو یا طرح‌های دیگر خریداری کنند. ضمنا متقاضیان این مدل خودرو امکان شرکت در طرح‌های فروش فوری و فوق العاده گروه خودروسازی بهمن را دارند.

طرح فروش اتومبیل گروه بهمن مختص چه کسانی است؟

متقاضیان به منظور شرکت در طرح‌های گروه خودروسازی بهمن، باید در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو متعلق به وزارت صمت ثبت نام کنند. اشخاصی امکان ثبت نام در طرح‌های فروش را دارند که دارای کارت ملی، گواهینامه پایه سه رانندگی، حساب بانکی، شماره شبا و سیم کارت تلفن همراه اپراتورهای داخلی باشند. داشتن حداقل سن 18 سال، عدم خرید خودرو صفر کیلومتر طی 48 ماه گذشته و عدم برخورداری از پلاک انتظامی نصب شده روی اتومبیل از دیگر شرایط لازم برای ثبت نام در طرح‌های گروه خودروسازی بهمن است. اکنون امکان ثبت نام برای طرح‌های فروش فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن تنها به مادران اختصاص دارد. مادران واجد شرایط با ثبت نام در طرح جوانی جمعیت گروه بهمن، می‌توانند هر یک از خودروهای دیگنیتی یا فیدلیتی را خریداری کنند.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

طی شش ماه گذشته بیشتر خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا عرضه شد. براساس طرح فروش خودرو در بورس کالا، هر کدملی تنها یک بار می‌تواند در تاریخ عرضه ثبت سفارش داشته باشد. بر همین اساس، صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد. با توجه به قوانین اعلام شده، متقاضیان خودرو فیدلیتی امکان واگذاری حقوق قراردادی و خودرو را ندارند و این کار خلاف قانون محسوب می‌شود.

آریاک سفر

آخرین شرایط فروش فیدلیتی در بورس کالا مربوط به دی ماه سال 1401 است. مبلغ پایه تعیین شده فیدلیتی در این دوره از فروش با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، 1 میلیارد و 398 میلیون تومان اعلام شد. دیگنیتی پرستیژ هم دی ماه در بورس کالا با میانگین قیمت 1 میلیارد و 650 میلیون تومان به فروش رسید.

زمان تحویل خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بسته به طرح‌های مختلف متفاوت است. به همین دلیل به متقاضیان توصیه می‌شود قبل از ثبت نام و شرکت در هر طرحی، بخشنامه مربوط به آن را به خوبی مطالعه و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

در صورتی که قصد آگاهی از آخرین طرح‌های فروش و چگونگی ثبت نام در طرح‌های گروه بهمن خودرو را دارید، می‌توانید به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را از وبلاگ این مجموعه به دست بیاورید.

فروش اقساطی خودرو و دیگر خدمات همراه مکانیک

همراه مکانیک سال 1392 فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به معامله گران انواع اتومبیل‌ها آغاز کرد. این مجموعه انواع خدمات در حوزه خرید، فروش، کارشناسی و فروش اقساطی خودرو را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

در صورتی که شخصی خریدار خودرو باشد، بهتر است به وبسایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک و سپس نمایشگاه آنلاین این مجموعه مراجعه کند. در این نمایشگاه انواع خودرو داخلی و خارجی اعم از نو و دست دوم برای فروش موجود است.

فروشندگان خودرو نیز می‌توانند از خدمات فروش اتومبیل همراه مکانیک استفاده کنند. به منظور استفاده از خدمت فروش خودرو، متقاضی باید فرم مربوط به این کار را پر کنند تا کارشناسان مجموعه با آن‌ها تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

علاوه بر این موارد، افرادی که متقاضی کارشناسی خودرو مورد نظرشان هستند نیز می‌توانند از تجربه کارشناسان این مجموعه بهره بگیرند.

همراه مکانیک امکان دیگری به نام فروش اقساطی خودرو را برای مشتریان واجد شرایط خود به وجود آورده تا انواع خودروهای داخلی و خارجی را به صورت قسطی خریداری کنند. متقاضیان این طرح به منظور آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کرده تا میزان پیش پرداخت و اقساط اتومبیل‌های مختلف را مشاهده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فیدلیتی و دیگنیتی به چند روش انجام می شود؟

  1. علی مومنی گفته:

    من برای اینکه بتونم شبا رو سریع پیدا کنم و دم دستم باشه از سایت شبایاب استفاده کردم. کیف پول شارژ کردم هر موقع خواستم میتونم شبا بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز