فروش فوق العاده هایما در آخرین قرعه کشی 1400 ایران خودرو

طرح فروش ایران خودرو از سه شنبه، به پنجشنبه، 26 اسفندماه، موکول شد. در این طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو، محصولات هایما را بدون قرعه‌کشی با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سومین فروش نقدی و بدون قرعه کشی ایران خودرو در 17 آذر ماه برگزار شد و حالا این خودروساز، در چهارمین فروش فوق العاده محصولات هایما ، دو محصول هایما s5 توربوشارژ اتوماتیک و هایما s7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را عرضه می‌کند.

در زمینه خودرو بخوانید:

هایما s7 پلاس به قیمت 680 میلیون تومان و هایما s5  به قیمت قطعی 595 میلیون تومان به فروش می‌رسند و در رنگ‌های سفید، مشکی، ذغالی، خاکستری، نقره‌ای، قهوه‌ای اسپرسو عرضه خواهند شد.

آریاک سفر

نکته مهم اینکه، در هفته آخر اسفندماه، طرح فروش هفتگی ایران خودرو یا همان سه شنبه های ایران خودرویی ، پنجشنبه برگزار خواهد شد. این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد شد، مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بر همین اساس، متقاضیان در زمان ثبت‌نام، باید وجه خودرو را واریز کنند.

همچنین با توجه به اینکه محدودیت‌های ثبت‌نام به نداشتن پلاک انتظامی فعال و دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی معتبر محدود است، در صورت احراز مغایرت اطلاعات احراز شده، ثبت‌نام لغو و ظرف مدت ۲۰ روز مبلغ واریزی مسترد خواهد شد. گفتنی است که کسانی که در سال ١۴٠٠ و در بخشنامه قبلی فروش محصولات خانواده هایما (اعم از با/ بدون قرعه‌کشی) واریز وجه داشته‌ یا خودرو دریافت کرده‌اند، امکان ثبت‌نام مجدد نخواهند داشت.

اما کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

برای ثبت‌نام و واریز وجه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز