فروش فوق العاده دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک آغاز شد

ایران خودرو، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، را با قیمت 390 میلیون تومان به صورت فوق‌العاده در معرض فروش قرار داد.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید این خودرو از امروز تا جمعه فرصت دارند با ورود به سایت ایران خودرو نسبت به ثبت نام و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. در این مرحله علاوه بر دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، سه خودروی دیگر پژو پارس بنزینی، راناپلاس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای فروخته می‌شود.

خبرهای مهم خودرویی:

منتخبان این قرعه‌کشی تنها سه روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران خودرو واریز کنند. یکی از شرایط این فروش فوق العاده در رهن ماندن سند خودرو به مدت یکسال است. قرعه کشی این خودرو برای تعیین مشتریان نهایی، روز شنبه 24 مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود. اسامی منتخبان در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو ارسال می‌شود. علاوه بر این برای منتخبان پیامک نیز ارسال می‌شود.

آریاک سفر

ایران خودرو تاکید دارد که تا قبل از اعلام اسامی منتخبان، متقاضیان هیچگونه وجهی را به حساب این شرکت واریز نکنند. منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. سایر محدودیت‌های فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… همچنان در این طرح اجرا می‌شود.

بنابه اعلام شرکت ایران‌خودرو، خودروهای دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، سه ماه بعد از زمان قرعه‌کشی به منتخبان تحویل داده می‌شود.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فوق العاده دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز