فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا آغاز شده است

پیش فروش و فروش فوری محصولات سایپا از دیروز در سامانه جامع تخصیص خودرو آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه خودروسازی سایپا برخی محصولات خود را به صورت فروش فوری و برخی دیگر را در طرح پیش‌فروش عرضه کرده است؛ متقاضیان می‌توانند تا 2 خرداد ماه در این طرح‌ها ثبت‌نام کنند.

اطلاع از شرایط پیش فروش دیگر خودروها:

کدام محصولات در فروش فوری قرار دارند؟

3 محصول سایپا یعنی سایپا اس ایکس سفید با موتور ام 15 با قیمت 119 میلیون و 940 هزارتومان، ساینا ای ایکس سفید با گیربکس معمولی و رینگ فولادی با قیمت 124 میلیون و 725 هزارتومان و تیبا ای ایکس رینگ فولادی در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، اطلسی متالیک، قهوه‌ای تیره متالیک، نقره‌ای متالیک، نوک‌مدادی متالیک و مشکی متالیک با قیمت 126 میلیون و 950 هزارتومان در این فروش فوری عرضه می‌شوند.

آریاک سفر

البته کوییک با گیربکس معمولی در رنگ‌های سفید، نقره‌ای متالیک، نوک‌مدادی متالیک و مشکی متالیک با قیمت 168 میلیون و 74 هزارتومان، کوییک اس سفید با قیمت 184 میلیون و 662 هزارتومان و کوییک آر با گیربکس معمولی در رنگ‌های سفیدمشکی، قرمز مشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی، سفیدقرمز و مشکی قرمز با قیمت 178 میلیون و 20 هزار تومان نیز در این فروش فوری حضور دارند.

گفتنی است این خودروها طی 90 روز تحویل مشتری خواهند شد.

پیش فروش محصولات سایپا در سامانه قرعه‌کشی خودرو

سایپا دو طرح را نیز با عنوان پیش فروش محصولات خود آغاز کرده که برخی از محصولات طی آذر 1401 تا اردیبهشت 1402 و برخی در تیر الی مرداد 1402 تحویل خریدار می‌شوند.

متقاضیان برای پیش خرید کوییک اس باید 92 میلیون و 331 هزارتومان علی‌الحساب پرداخت کنند که موعد تحویل آن آذر الی بهمن 1401 اعلام شده است.

اگر علاقمند به پیش خرید کوییک آر با گیربکس معمولی باشید باید مبلغ 89 میلیون و 10 هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازید که این خودرو مهر الی آذر 1401 تحویل داده می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت برای خودرو کوییک با گیربکس معمولی 84 میلیون و 37 هزارتومان مشخص شده که زمان تحویل آن آذر الی اسفند 1401 است.

همچنین خریداران ساینا اس مبلغ 84 میلیون و 915هزار و 500 تومان به عنوان علی‌الحساب باید بپردازند که زمان تحویل خودرو این افراد بهمن 1401 الی اردیبهشت 1402 خواهد بود.

البته متقاضیان این 4 خودرو می‌توانند زمان تحویل را تیر الی مرداد 1402 نیز انتخاب کنند که در این صورت سود مشارکت 6 درصد و سود انصراف 3 درصد لحاظ شده است.

گفتنی است  قیمت خودرو نسبت به قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان حساب خواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضیان از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد و زمان ثبت‌نام هیچ تاثیری در برنده شدن افراد ندارد. همچنین متقاضیان بدانند که ظرفیت رنگ محصولات بسیار محدود است و در صورت تکمیل ظرفیت برای یک رنگ، امکان ثبت‌نام برای رنگ‌های دیگر وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا آغاز شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز