فروش اقساطی تارا صفر و کارکرده چه شرایطی دارد؟

تارا از جمله محصولات جدید ایران‌خودرو در سال‌های اخیر است که به دلیل قیمت قابل توجه و امکاناتش تقاضای زیادی برای خرید قسطی اش وجود دارد. برای همین در یک وب‌سایت فروش آنلاین خودرو حتما آگهی‌های زیادی از تارای صفر و کارکرده می‌بینید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با بررسی آگهی‌های فروش تارا می‌بینید که می‌توان با پرداخت چیزی حدود ۶۰ درصد قیمت کل خودرو آن را به صورت قسطی خرید. مبلغ باقی‌مانده را در اشکال گوناگون اقساطی از ۱۱۲ تا ۳۶ ماه می‌توان پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

در وب سایت همراه مکانیک در حال حاضر یک تارا دنده‌ای مدال ۱۴۰۱ که ۶۵۰۰ کیلومتر کار کرده ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. مشتری‌های علاقه‌مند به خرید قسطی هم می‌توانند با پیش‌پرداخت ۳۸۵ میلیون و ۳۶ قسط ۱۵ میلیون تومانی صاحب این خودرو شوند. در همین وب سایت یک تارای اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ با ۵۶۰۰ کیلومتر کارکرد هم ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شرایط فروش قسطی این خودرو هم با پیش پرداخت ۴۶۹ میلیون و اقساط ۱۸ میلیونی ۲۴ ماهه پیشنهاد شده است.

فروش قسطی تارا صفر کیلومتر

در حال حاضر یک خودروی تارا صفر کیلومتر اتوماتیک ۷۹۵ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود. یک وب‌سایت فروش آنلاین خودرو این مدل تارا را به پیش‌پرداخت ۵۱۴ میلیون تومان و اقساط ۲۰ میلیونی ۲۴ ماهه پیشنهاد می‌دهد. در یک آگهی دیگر هم تارا دنده ای صفر کیلومتر ۶۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین این خودرو با شرایط پیش‌پرداخت ۴۰۷ میلیون تومان و اقساط ۱۶ میلیونی ۲۴ ماهه اگهی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروهمراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز