فرود دیدنی هواپیمای غول پیکر روسی در برف (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتونوف 124 یکی از بزرگترین هواپیماهای جهان است که تا کنون توانسته رکوردهای جالبی را بشکند. این هواپیما که در ابتدا به عنوان کی هواپیمای غیر نظامی پا به عرضه رقابت گذاشت، با ثبت رکورد جا به جایی محموله ای به وزن 171219 کیلوگرم تا ارتفاع 10750 متر به گزینه ای برای جا به جایی تجهیزات نظامی تبدیل شد. در این ویدیو لحظه فرود این غول پرنده را در برف تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آنتونوف 124 روسلان معروف به کندور در نوع مسافربری نیز فعالیت می کند و با ظرفیت 350 نفر به جا به جایی مسافر می پردازد. فرود چنین هواپیمای غول پیکری در برف یکی از رویدادهایی است که اغلب در روسیه اتفاق می افتد، اما هر بار این مهارت خلبان است که مانع از بروز حادثه می شود.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “فرود دیدنی هواپیمای غول پیکر روسی در برف (ویدیو)

  1. سید حسن گفته:

    وقتی خدا بخواهد کمک خواهد کرد ،سنگینی وزن ش ، باعث این کار میشود اما در یخ بندان احتمال سُر خوردن را زیاد میکند که فکر آنرا در آسفالت حتماً کرده اند و البته سازنده ی آن میتواند چرخ هایی را با داشتن زنجیر چرخ یا تسمه فلزی در نظر بگیرد و امتحان کند بعد اجرا نماید

  2. یک ایرانی گفته:

    هزارتا تعریف هم از هواپیمای روسی بشه آمار سوانح هوایی دنیا این هواپیماها رو دربالای جدول داره.همه تفاوت توپولف وایرباس رو دیدیم.چه تعریفی میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز