فراخوان جنجالی گروه بی تی اس به هواداران

تور لحظه آخری-کاماپرس

چهار عضو گروه موسیقی بی تی اس در طی ویدیویی از طرفداران خود خواستند که برای بدرقه آنها به سربازی به پادگان نیایند.

در کشور کره جنوبی به دلیل وضعیت جنگی خود با کره شمالی، تمام مردان 18 تا 28سال باید به مدت 18 تا 21ماه به خدمت سربازی اجباری بروند که این خدمت شامل حال خوانندگان کی‌ پاپ هم شده است.

شرکت موسیقی بی تی اس به نام بیگ هیت اعلام کرد: “مایلیم به اطلاع طرفداران برسانیم که آر ام، جیمین، وی و جونگ کوک روند ثبت نام سربازی خود را آغاز کرده‌اند و در روزهای آینده برای خدمت می‌روند. هنرمندان ما در حال حاضر خود را برای انجام وظیفه سربازی آماده می‌کنند و ما در زمان مناسب شما را بیشتر مطلع خواهیم ساخت. از شما تقاضا داریم تا زمانی که چهار عضو خدمت سربازی خود را تمام کرده و سالم برگردند به عشق و حمایت ازشون ادامه بدید.”

همچنین این شرکت از طرفداران خود خواست که از رفتن به پادگان نظامی در روزی که اعضای بی تی اس سربازی خود را شروع می‌کنند، خودداری کنند زیرا هیچ مراسم ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته نشده است.

راز آسمان پایتخت

این شرکت روز دقیق رفتن اعضا به سربازی را مشخص نکرد ولی به حدس رسانه‌های محلی تا هفته آینده خدمت خود را شروع خواهند کرد.

در لایوی که در روز های اخیر اعضای بی تی اس گذاشتند، ام آر به طرفدارن خود گفت: “از شما ممنون می‌شوم اگر در روز شروع خدمت سربازی به دیدن ما نیایید. این موقعیت می‌تواند برای سربازان دیگر و خانواده‌های‌شان سرسام‌آور شود.”

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز