فخر فروشی هیوندای سانتافه مدل 2024 با چهره جدید (ویدیو)

نسل جدید هیوندای سانتافه با این که از زبان طراحی برند هیوندای پیروی می کند، چهره ای جعبه ای شکل و آمریکایی تر به خودش گرفته و تغییرات زیادی بر روی آن اعمال شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند هیوندای سانتافه مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نسل پنجم هیوندای سانتافه که از سال 2024 وارد بازار خواهد شد خطوط و زوایای منحنی را کنار خواهد گذاشت و شکل و شمایلی جعبه ای به خودش خواهد گرفت. به نظر می رسد طراحی این شاسی بلند جدید کره ای از شاسی بلندهای بزرگ آمریکایی الهام گرفته است و شباهت زیادی به فورد فلکس دارد که بین سال های 2008 تا 2019 فروش خوبی در آمریکا داشت.

هیوندای سانتافه مدل 2024 از کابین جادارتری برای خانواده ها بهره خواهد برد و ممکن است به صندلی های ردیف سوم نیز مجهز بشود.

آریاک سفر

با این که جزییات فنی هیوندای سانتافه مدل 2024 تاکنون منتشر نشده است ولی انتظار می رود چنانچه قرار باشد دیگر با موتور نسل کنونی که یک موتور بنزینی 3.5 لیتری است به بازار عرضه نشود، به یک موتور دیزل و یا سیستم هیبردی مجهز گردد.

به احتمال زیاد کمپانی هیوندای این شاسی بلند جدید را اول به بازار کره جنوبی عرضه خواهد کرد و سپس در اختیار مشتریانش در آمریکا و سایر نقاط جهان قرار خواهد گرفت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فخر فروشی هیوندای سانتافه مدل 2024 با چهره جدید (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز