غرش دیوانه وار جت جنگنده اف 35 در آسمان (ویدیو)

لست سکند

جت جنگنده اف 35 مهمترین دستاورد نیروی هوایی آمریکا در زمینه تولید هواپیماهای جنگنده است. این هواپیما با قابلیت تیک آف و فورد عمودی  توان اجرای ماموریت را در مناطق صعب العبور و دست نیافتنی را دارد. همچنین، جنگنده اف 35 با قابلیت مانور بالا در آسمان برتری هوایی دارد و ویژگی رادارگریزی آن هم این هواپیما را نسبت به رقبا متمایز می کند. در این ویدیو جدیدترین مانور این جنگنده را در نمایشگاه هوایی سنگاپور تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لاکهید مارتین اف 35 برای انجام ماموریت های هوا به سطح طراحی شده است. اما این جنگنده نشان داده است که به خوبی از پس مامورت های تدافعی هوایی و شناسایی نیز به خوبی بر می آید. ایالات متحده برای هر فروند از این هواپیما چیزی حدود 200 میلیون دلار هزینه کرده است و از این رو، اف 35 عنوان گران قیمت ترین جت جنگنده دنیا را نیز از آن خود کرده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “غرش دیوانه وار جت جنگنده اف 35 در آسمان (ویدیو)

  1. بابک گفته:

    این جنگنده نامعلوم الحال و عزیز دردانه غربی هم مانند برادر بازنشسته و خجالتی اش یعنی F117 نایت هاوک ، در حال حاضر فقط در چند ماموریت ضربتی(یا شبیخون نابرابر!!) انجام وظیفه کرده و یک فروند از آن هم به دلیل نقص فنی ، پس از تیکاف عادی و غیر عمودی از روی عرشه کشتی مادر ، روانه قعر دریای چین شد که احتمالاً در تور اطلاعتی چین گرفتار و به سرعت مهندسی معکوس خواهد شده .. کما اینکه مدل مشابه و چه بسا قلدرتر از آن هم اکنون توسط چین ساخته و به کارگیری شده که همان چنگدو j20 است.
    البته واضح است که در بحث دفاع و برتری هوایی و داگ فایت هنوز هیچگونه رویارویی و زورآزمایی نداشته و باید دید در مقابل رقبای بسیار قدرتمند و بزن بهادرِ شرقی حرفی برای گفتن دارد یا خیر !؟
    و باز هم البته باتوجه به رصد راداری و ساقط نمودن پیشرفته ترین و توانا ترین و نامرئی ترین پرنده جاسوسیِ ساخته دست بشر یعنی پهپادmq4 یا به اشتباه متداول (گلوبال هاوک) توسط پدافند سپاه مقتدر پاسداران ایران ، ماجرای رادار گریز بودن این قهرمان اسرارآمیز هم به شدت زیر سوال رفته و فعلاً از فهرست آپشن های عملیاتی آن حذف میگردد …

    گذر زمان و حوادث پیش رو ثابت خواهد کرد که در تقابل و درگیری های حتمی و جدی و و البته مردانه و جانانه بین این کوه تکنولوژی غرب و رقبای توانمند و به شدت پیشرفته و ترسناک شرقی اش مثل سوخوی ۳۵ و پکفا و . . . آیا مجالی برای عرض اندام خواهد داشت یا خیر ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز