عید فطر کجا بریم ؟

از سال 1390 که تعطیلات عید فطر به دو روز افزایش یافت، فرصت مناسبی برای سفر رفتن فراهم شد؛ به خصوص که می‌توان روزهای اول هفته یا وسط هفته را هم همراهش کرد تا از یک مسافرت چند روزه داخلی یا حتی سفر خارجی در تعطیلات عی فطر لذت برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امسال تعطیلات عید فطر به روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افتاده و برخی از افراد پس از یک ماه روزه‌داری و عبادت، این فرصت را غنیمت شمرده و از این زمان برای مسافرت رفتن استفاده می‌کنند. هر کسی بنا بر علاقه و بودجه خود سفرهای داخلی یا خارجی را به همراه تور انتخاب می‌کنند؛ در این مطلب سعی شده هر کدام از تورهای داخلی و خارجی همراه با حدود قیمت و امکانات تورهای مختلف بررسی و معرفی شود.

تورهای داخلی به مناسبت عید فطر کدامند؟

برای این روزها می‌توان شهرهای زیارتی یا سیاحتی جذابی را انتخاب کرد که برای این فصل مناسب هستند.

آریاک سفر

تور مشهد در تعطیلات عید فطر

تورهای هوایی و زمینی مشهد را انتخاب کرد؛ برخی از مجریان این تورها برای مسافرانی که اقامت در هتل‌های 2 تا 4 ستاره را انتخاب می‌کنند، صبحانه، ناهار و شام را هم با همان هزینه تور ارائه می‌دهند. مدت زمان این تورها سه شب و چهار روز هستند.

اگر دو نفر قصد اقامت در هتل دو ستاره داشته باشید حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان هزینه خواهد داشت. اگر با دوستانتان سه نفر باشید و بخواهید هتل سه ستاره رزرو کنید حدود هزینه برایتان 2 میلیون و 590 هزارتومان خواهد شد. اگر انتخابتان هتل 4 ستاره باشد و قصد رزرو اتاق دو نفره داشته باشید حدود 2 میلیون و 900 هزارتومان هزینه در بر دارد. البته تورها هتل 5 ستاره نیز ارائه می‌کنند که فقط همراه با صبحانه است که اگر تعداد دو نفر باشد حدود هزینه 3 میلیون و 650 هزار تومان خواهد شد.

البته اگر بخواهید کمتر هزینه کنید می‌توانید تور زمینی را انتخاب کنید که هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره  برای دو نفرحدود 2 میلیون و 500 هزار تومان می‌شود. اگر خانواده سه نفره باشید هزینه اقامتتان در هتل 4 ستاره حدود 1 میلیون و 960 هزار تومان خواهد شد. همچنین هزینه اقامت برای دو نفر در هتل‌های دو الی سه ستاره حدود 1 میلیون و 500 هزارتومان تا 1 میلیون و 750 هزار تومان خواهد شد.

سفر به جنوب در تعطیلات عید فطر

یکی از مقاصد بسیار دیدنی کشور سفر به چابهار است که برای آن تورهای متنوعی در نظر گرفته شده که این تورها به همراه 2 برنامه گشت نیم‌روزی رایگان هستند.

حدود قیمت هتل سه ستاره در این شهر برای دو نفر 3 میلیون و 520 هزار تومان هزینه دارد. اما اگر خانواده‌ای سه نفره باشید و بخواهید در هتلی 4 ستاره اقامت داشته باشید حدود قیمت این نوع هتل از 3 میلیون و 230 تا 3 میلیون و 800 هزارتومان متغیر خواهد بود. اما اگر در این شهر دیدنی دلتان بخواهد در هتلی 5 ستاره  اقامت کنید و تعداد، دو نفر باشد هزینه‌ای حدود 5 میلیون و 750 هزار تومان باید پرداخت شود.

این تور چابهار دارای اقامت سه شب و چهار روز همراه با صبحانه همچنین ترانسفر رفت و برگشت است. از گشت‌های رایگان در این تورها می‌توان روستای تیس، پلاژ ساحل تیس، تالاب لیپار صورتی، ساحل صخره‌ای دریابزرگ، بازار محلی، مقبره سیدغلام رسول و… نام برد. همچنین این تور گشت‌های همراه با هزینه نیز دارد که از آن‌ها می‌توان به ساحل درک، بندر تنگ، کوه گل افشان، جنگل‌های حرا، ارتفاعات ساحل اسکله بریس و… اشاره کرد.

اگر عید فطر قصد سفر به قشم را داشته باشید می‌توانید بنا به خواسته خود تور زمینی یا هوایی را انتخاب کنید. تورهای هوایی که در ادامه معرفی خواهند شد دارای استقبال فرودگاهی و تورهای زمینی همراه با استقبال راه‌آهن خواهد بود.

اگر برای سفر هوایی به قشم دو نفر باشید می‌توانید از میان هتل‌های دو ستاره و سه ستاره انتخاب کنید که حدود قیمت هتل‌های سه ستاره از 4 میلیون و 70 هزار تومان تا 4 میلیون و 160 هزار تومان است و حدود قیمت هتل‌های چهار ستاره از 4 میلیون و 40 هزارتومان تا 4 میلیون و 600 هزار تومان متغیر خواهد بود.

اگر خانواده سه نفره باشید و راه زمینی به قشم را انتخاب کنید هتل‌های سه ستاره و چهارستاره ارائه می‌شود که حدود قیمت هتل‌های سه ستاره از 2 میلیون و 50 هزار تومان تا 2 میلیون و 750 هزار تومان است ولی اگر انتخابتان هتل چهارستاره باشد برای رزرو این تورها حدود 2 میلیون و 850 هزارتومان تا 3 میلیون و 50 هزارتومان باید پرداخت شود.

اگر انتخاباتان برای سفر جزیره کیش باشد تورهای ویژه عید فطر با هواپیما بدین صورت است؛ اگر خانواده دو نفره باشد و اقامت خود را در هتل 5 ستاره بگذراند باید هزینه‌ای حدود 5 میلیون و 270 هزار تومان تا 6 میلیون و 100 هزارتومان پرداخت کنند. ولی اگر انتخابتان هتل 4 ستاره باشد باید هزینه‌ای حدود 4 میلیون و 100 هزار تومان تا 5 میلیون و 180 هزار تومان پرداخت کنند. البته تورهایی برای هتل 2 تا 3 ستاره نیز وجود دارد که هزینه اقامت در هتل دو ستاره حدود 4 میلیون تومان و هزینه اقامت در هتل‌های سه ستاره حدود 4 میلیون و 100 هزار تومان می‌شود.

تور سفر خارجی در تعطیلات عید فطر

کشور کوهستانی ارمنستان یکی از مقاصد سفر در عید فطر است که بسیاری از علاقمندان به آب‌وهوای کوهستانی به آنجا سفر می‌کنند. اگر قصد داشته باشید به همراه تور زمینی به ارمنستان سفر کنید هتل‌های سه و چهار ستاره ارائه شده‌اند که هزینه هر نفر در هتل‌های سه ستاره حدود 5 میلیون و 700 هزار تومان تا 6 میلیون تومان می‌شود. همچنین هزینه هر نفر در اتاق‌های هتل 4 ستاره 7 میلیون تا 7 میلیون و 600 هزار تومان هزینه دارد. این تورها با اتوبوس وی‌آی‌پی همراه با گشت همچنین ترانسفر برگزار می‌شود.

یکی از مقاصد بسیار پرطرفدارد در ایام تعطیل ترکیه است که تورهای زمینی وان ترکیه همراه با اتوبوس وی‌آی‌پی در ادامه معرفی خواهد شد. برای افرادی که قصد سفر به وان را داشته باشند هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره ارائه شده است. اگر خانواده دو نفره باشید و اقامت در هتل سه ستاره را انتخاب کنید هر نفر باید حدود 3 میلیون تومان بپردازد و اگر هتل 4 ستاره را انتخاب کنید هر نفر باید حدود 3 میلیون و 250 هزارتومان تا 3 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت کند. از خدمات تور وران می‌توان به سه شب اقامت، صبحانه، ترانسفر، گشت، بلیط ون از مرز تا هتل، بیمه مسافرتی و … اشاره کرد.

آخرین توری که در این مطلب سعی کردیم به آن بپردازیم تور عید فطر به مقصد دبی است که از خدمات ارائه شده در این  تور  می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و صبحانه اشاره کرد همچنین افراد باید دو دوز واکسن تزریق کرده باشند و جواب منفی پی‌سی‌آر نیز همراهشان باشد. در این تورها نیز هتل‌ها با ستاره‌های مختلف وجود دارد که هر فردی نسبت به بودجه یا علاقه خود می‌تواند انتخاب کند. هزینه رزرو اتاق دو تخته در هتل‌های سه ستاره از 9 میلیون و 770 هزار تومان تا 10 میلیون و 510 هزارتومان می‌شود. کمترین هزینه رزرو اتاق دوتخته در هتل 4 ستاره 9 میلیون و 970 هزارتومان می‌شود و گران‌ترین آن 12 میلیون و 710 هزار تومان هزینه دربر دارد. اگر به تنهایی می‌خواهید به دبی بروید و در هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید هزینه حدودی این سفر 13 میلیون و 470 هزارتومان تا 16 میلیون و 840 هزار تومان خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز