عیدی بلوبانک به کاربرانش چقدر بود؟

لست سکند

بلوبانک به منظور قدردانی از همراهی کاربران فعال خود، به آن‌ها در نوروز 1401 عیدی پرداخت کرد. نخستین روز سال جدید، 25 هزار نفر از کاربران بلوبانک که بیشترین تراکنش را در سال گذشته داشتند، مبلغ 100 هزار تومان عیدی از این سیستم دریافت کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این عیدی در قالب واریز وجه برای کاربران فعال بلوبانک اتفاق افتاد. بلوبانک برای کاربرانی که از بیست و یکم اسفندماه سال 1400 تا 15 فروردین ماه امسال اقدام به  افتتاح حساب کرده باشند و همچنین مشتریانی که تاکنون افزایش یا واریزی موجودی نداشتند هم عیدی می‌پردازد. افراد با شرایط مذکور، اگر برای اولین بار در حساب خود واریز وجه داشته باشند، در قالب 10 درصد مبلغ اولین شارژ سپرده، تا سقف 100 هزار تومان، از بلوبانک عیدی خواهند گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پرداخت عیدی بلوبانک ادامه دارد؟!

پیش از این بلوبانک برای ارسال کد دعوت از دوستان سقفی قرار داده بود. با هر افتتاح حساب موفق در ازای ارسال این کدها، 30 هزار تومان هدیه به کاربر دعوت‌کننده تعلق می‌گرفت. اما بلوبانک به مناسبت سال جدید این سقف را هم حذف کرده تا هر فردی به تعداد دلخواه کد دعوت ارسال کند. البته این حذف سقف ارسال کد دعوت تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد و بعد از آن شرایط به روال گذشته باز می‌‌گردد. به این صورت که بعد از دعوت 10 نفر از دوستان و آشنایان، این امکان برای کاربر عامل به پایان می‌رسد و شرایط ارسال این کد وجود ندارد.

بلوبانک یک استارتاپ پیشرو در حوزه «نئوبانک» محسوب می‌شود. این استارتاپ، شعبه دیجیتال بانک سامان بوده و تحت نظارت این مجموعه فعالیت دارد. کاربران بلوبانک با استفاده از این برنامه امکان انجام عمده خدمات بانکی مثل انتقال وجه، دریافت آنی رمز اول و رمز پویا، کارت به کارت و … را دارند.

مرتبط با : بانک سامانبلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز