ایرانسل چی عیدی می‌دهد؟

شرکت ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، چند عیدی و مسابقه برای کاربران در نظر گرفته است.

به گزارش کاماپرس، مهمترین هدیه ایرانسل به مشترکان این اپراتور «عیدی‌های تصادفی» است که از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اختصاص می‌یابد. مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱*، از ۱۰۰۰ تا ۱۰هزار تومان، به‌صورت تصادفی عیدی بگیرند. این عیدی، به‌صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال کاربران اضافه می‌شود و آنها می‌توانند از آن برای خرید بستۀ مکالمه و اینترنت از اپلیکیشن ایرانسل‌من استفاده کنند.
علاوه بر این صفحه رسمی ایرانسل در اینستاگرام با انتشار پستی اقدام به برگزاری مسابقه «سین هفتم را پیدا کن» کرده است. کاربرانی که طبق دستورالعمل در این مسابقه شرکت می‌کنند و پاسخ صحیح را به اشتراک می‌گذارند، در قرعه‌کشی بسته‌های اینترنتی 10 گیگابایتی شرکت داده می‌شوند.
صفحه رسمی ایرانسل در اینستاگرام، بیش از 619 هزار دنبال‌کننده دارد. آخرین پست این صفحه تا لحظه تنظیم این خبر 11 هزار و 700 لایک و 5 هزار و 100 کامنت دریافت کرده است.
سایت ایرانسل نیز به صورت همزمان یک بازی طراحی کرده که به سه نفر از برندگان آن، دستگاه پلی‌استیشن 5، هدیه داده می‌شود.

یک بسته اینترنت 100 گیگی
علاوه بر موارد بالا، صفحه اینستاگرام پشتیبانی ایرانسل به مناسبت نورز، یک فراخوان منتشر کرده و از کاربران خواسته تا با دنبال کردن این صفحه از شانس برنده شدن 100 گیگ اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.
این اپراتور یک روز قبل از آغاز سال 1401 اعلام کرد از میان همه کسانی که صفحه پشتیبانی ایرانسل در اینستاگرام را دنبال می‌کنند به یک نفر 100 گیگ اینترنت هدیه می‌دهد. در پاسخ به سئوال برخی کاربران نیز اعلام شده که مهلت استفاده از این بسته، سه ماه است.
این صفحه دیروز اعلام کرد به دلیل استقبال زیاد کاربران از این فراخوان، علاوه بر هدیه اصلی (100 گیگ اینترنت رایگان)، 5 بسته 5 اینترنت با ظرفیت 5 گیگ نیز به هدایای عیدانه خود اضافه کرده است.
صفحه پشتیبانی ایرانسل در اینستاگرام، بیش از 70 هزار دنبال‌کننده دارد. آخرین پست این صفحه تا لحظه تنظیم این خبر 19 هزار و 600 لایک و 3 هزار و 400 کامنت دریافت کرده است.

آریاک سفر

تخفیف‌های ایرانسل برای کاربران
علاوه بر این موارد، اگر مشترکان ایرانسل در فاصله ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنند، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ، به عنوان پاداش، به اعتبار کیف پول دیجیتال آنها افزوده خواهد شد. البته درصد افزوده شده به‌عنوان پاداش، غیرقابل برداشت است و از آن می‌توان تنها برای خرید بستۀ مکالمه و اینترنت از اپلیکیشن ایرانسل‌من استفاده کرد.
همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، می‌توانند یک بستۀ ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند. این بستۀ تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.
انتهای پیام

مرتبط با : ایرانسل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز