عکس العمل جالب مردم هنگام دیدن بوگاتی در خیابان (ویدیو)

اگرچه تعریف سوپرماشین یا ابرخودرو در یکی دو دهه اخیر عوض شده است ولی این واقعیت نمی تواند تأثیرگذاری خودروهای این کلاس بر روی مردم را کمتر کند. این خودروها از عملکردی بسیار بالا برخوردار هستند و همه روزه شاهد ارتقاء یافتن آن ها هستیم. در واقع، طراحان و مهندسان سازنده این خودروها در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند و همگی در تلاشند تا رضایت مشتریان خاص خودشان را هرچه بیشتر به دست بیاورند. در ادامه ویدیویی از حرکت ابرخودرو بوگاتی ویرون در خیابان های مالزی و واکنش مردم به آن را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ابرخودرو بوگاتی ویرون تا قبل از سال 1999 از یک موتور 18 سیلندر استفاده می کرد. در سال 2000 چیدمان این موتور تغییر کرد و تعداد سیلندرهای آن به 16 سیلندر کاهش یافت. سال بعد از آن کمپانی فولکس واگن اعلام کرد قصد دارد یک بوگاتی ویرون 987 اسب بخاری تولید کند که سرعتی برابر با 400 کیلومتر بر ساعت داشته باشد و چالش اصلی از آنجا آغاز شد.

آریاک سفر

مهندسان می دانستند که برای ساختن چنین خودرویی با آن قدرت و سرعت زیاد راه دشواری را در پیش دارند. طی چند سال در حدود 95 درصد از این خودرو و اجزاء مربوط به آن طراحی شدند و رویای ساختن بوگاتی ویرون به واقعیت پیوست. یک دهه بعد از آن، بوگاتی شیرون وارد صحنه شد و توانست 1479 اسب بخار نیرو داشته باشد و به سرعت 418 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز